Vraag

Microfoon werkt niet meer van Sony Z

• 21 maart 2016
  • 6 reacties
  • 3057 Bekeken

Sinds vandaag werkt mijn microfoon niet meer, toestel is niet gevallen oid, wel heb ik ruim een half jaar geleden een nieuw beeldscherm gekregen omdat deze ineens gebarsten was.
Ik heb al geprobeerd via *#*#7378423#*#* de service test uit te voeren.
Nu blijkt dat mijn microphone dus niet werkt, maar de secondary microphone wel.
Iemand een idee of ik nu nog iets kan doen om het toch helemaal werkend te krijgen of is de microfoon echt kapot.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi s.jansenbakker,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel zulke kuren vertoont. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je onlangs een software update uitgevoerd? Ik wil je graag adviseren om dit topic door te nemen. Hier staan een enkele tips in om je microfoon weer werkend te krijgen. Mocht dat niet werken dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Hoi Hajar,
Het probleem doet zich dus sinds gisteren voor.
Zojuist heb ik reset gedaan naar fabrieksinstellingen.
Op dit moment kan ik wel bellen als ik de telefoon op luidspreker zet, op die manier kan de ander mij wel verstaan. Maar zodra ik op "de normale manier" wil bellen, doet de microfoon het dus nog steeds niet. Ben bang dat het dus toch een reparatie gaat worden...
Reputatie 2
Bijzonder dat je allen met de luidspreker kan bellen, inderdaad ter reperatie aanbieden
Reputatie 7
Badge +20
Hi s.jansenbakker,

Wat jammer dat de fabrieksreset niet heeft geholpen. Ik wil je dan inderdaad adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina kun je er meer informatie over vinden. Je kan namelijk via My T-Mobile, telefonisch of in een T-Mobile shop je toestel ter reparatie aanbieden.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn sony Experia Z. ik heb op aantal forums gelezen dat dit probleem bij meerdere experia Z voorkomt. Het lijkt me eerder een software up date die het veroorzaakt. Het kan niet zo dat alle experia Z gebruikers zelfdeprobleem hebben.
@joymahabier

Je hebt dit probleem al in dit topic aangegeven. Zou je er in de toekomst rekeing mee willen houden dat hehet niet is toegestaan om één probleem in meerdere topics aan te geven? Alvast bedankt. :)

Dit topic gaat op slot.