Beantwoord

Microsoft Lumia 640 laten repareren

Reputatie 3
weet iemand een plek waar je goedkoop je scherm kunt laten repareren ?

toestel:Microsoft Lumia 640

probleem:barst in het scherm

icon

Beste antwoord door Friesian_1 7 oktober 2018, 08:05

Hoi Sairoen44.

Is een reparatie wel zinvol? 🤔

Ik zou als ik jou was overwegen of een nieuwe telefoon aanschaffen niet beter is. Zoals je ongetwijfeld weet is de ondersteuning van de Lumia al lang gestopt en de apps vaak ondermaats.

De huidige lijn van HMD Android Nokia zijn een verademing, zowel in upgrades toestel als updates van gerenommeerde apps. Maar de keuze ligt in jouw handen. Het is een voorbeeld van 1 van de velen die er zijn.

Succes!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Sairoen,
even Google er staan bedrijven genoeg die dat doe.
in Utrecht zijn heel veel van die gsm-shops die het vaak doen terwijl je wacht.
een scherm is nooit goedkoop hou daar wel rekening mee, je bent snel €80/95 kwijt.
veel succes
Reputatie 3
Oh oke
Reputatie 3
Nu werkt die telefoon helemaal niet meer geen beeld (beeld is helemaal zwart)
Sinds vrijdag 5-10-2018

Hij is wel aan (als je hem oplaad hoor je die geluid gwn)
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Sairoen44.

Is een reparatie wel zinvol? 🤔

Ik zou als ik jou was overwegen of een nieuwe telefoon aanschaffen niet beter is. Zoals je ongetwijfeld weet is de ondersteuning van de Lumia al lang gestopt en de apps vaak ondermaats.

De huidige lijn van HMD Android Nokia zijn een verademing, zowel in upgrades toestel als updates van gerenommeerde apps. Maar de keuze ligt in jouw handen. Het is een voorbeeld van 1 van de velen die er zijn.

Succes!
Reputatie 3
@Frutjuh

ik had dinsdag nokia 3.1 gekregen (BOL.COM) maar vond het niet zo mooi (heb NOKIA 3.1 gerouterneerd) en had dinsdag Samsung galaxy XCOVER4 gekocht

nu heb ik xcover 4 van samsung

nee en repareren ga ik helemaal niet doen want dan kan ik net zo goed een telefoon nieuwe kopen
Reputatie 3
mijn nieuwe XCOVER 4

Gaaf ding
Reputatie 3
Gaaf ding

JAA

hij is echt mooi

zit echt lekker in je hand enz

heb hem pas 1 dag

echt grip
Reputatie 3
Badge +5
Zozo dat is een toppertje.

De voorgangers 1 en 2 hadden de beschermingsklepje voor 3.5 earjack en USB port aan de buitenkant. Vooral de bescherming van de USB port verzwakte op den duur.

Deze en de 3e hebben de beschermingsklepjes ingebouwd en dat gecombineerd met een robuust toestel maakt het een toppertje.

Veel plezier ermee!
Reputatie 3
dankjewel
!
Reputatie 3
K heb scherm laten maken

Scherm kostte €15,laten in zetten €15,werkt weer als nieuw

Reageer