Vraag

Microsoft Mobile Phone 7

• 27 augustus 2010
  • 16 reacties
  • 819 Bekeken

Reputatie 2
Aan T-Mobile,

Weet iemand misschien wanneer het bekend wordt wanneer er Mobile Phone 7 toestellen worden aangeboden? Ik moet in December verlengen en mijn beslissing of ik ga wachten hangt hier van af.

Groeten!

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 2
Ja ik wil het ook graag weten want zit al paar maandjes te wachten met verlengen!!.. Dus hoor ik graag wanneer jullie deze gaan aanbieden!
Reputatie 2
Ook ik wil zsm verlengen met een Windows Phone 7 van HTC.

T-Mobile in de VS gaat ze gelijk aanbieden. Laten we hopen dat NL niet te lang achterblijft.
Reputatie 2
HTC 7 Trophy komt 21 oktober uit, maar vooralsnog exclusively bij Vodafone. Voor zover ik weet.
Reputatie 2
Waneer komt T-Mobile met de Windows 7 Phones op de markt
Reputatie 2
HTC 7 Trophy is beschikbaar bij PDA SHOP als Vodaphone variant en HTC variant.
Reputatie 2
Ook ik zou graag willen weten of en wanneer T-Mobile, desnoods onder eigen naam, Windows Mobile 7 toestellen op de markt brengt.

Ik wil graag overstappen maar vervolgens mijn restant beltegoed aanwenden om mijn telefoon te financieren.

En dat kan niet bij de Phonehouse, BelCompany of andere provider
Reputatie 2
Bij onze oosterburen (Duitsland) vanaf 3 november....met gratis navigon net zoals iPhone hier in NL. Zie http://www.t-mobile.de/windows-phone
Ben ook beneiuwd wat T-Mobile in NL gaat doen.
Reputatie 1
@Mosselvocht

De verwachting is dat wij de Samsung Omnia 7 met Windows Mobile 7 in het begin van 2011 in ons assortiment zullen opnemen.
Reputatie 5
Badge +11
Jeeuuh hij is er hoor bij t-mobile! Het is de Samsung Omnia 7. (t-mobile.nl -> telefoons -> Samsung)
Nu is dit alleen de Engelse versie, en ik wil graag de Nederlandse versie... Weten jullie van t-mobile al wanneer de Nederlandse introductie is? Zou dat voor maart zijn? Ik hoop het wel, want dan moet m\'n Abbo verlengd zijn
Reputatie 6
@DennisAmeling

Er is op het ogenblik nog niet bekend of en wanneer de Nederlandse versie geleverd zal worden, kan je helaas niet voorzien van verdere informatie hierover.
Reputatie 5
Badge +11
@Chris076

Wat kan ik dan het beste doen als mijn abbonnement afloopt? Verlengen naar Sim-Only oid?
Reputatie 6
@DennisAmeling

Zodra er meer informatie beschikbaar is zal dit via de website gecommuniceerd worden en je kunt eventueel (als dit van toepassing is op dat moment) je abonnement laten doorlopen tot er een geschikt toestel beschikbaar is voor je. Dit betekend wel dat de eventuele kortingen die bij je huidige abonnement horen na het einde van de contractsdatum komen te vervallen.
Reputatie 5
Badge +11
Ok
nu heb ik op internet mijn volgende telefoon gevonden: de HTC 7 pro

prima, dacht ik: bestellen die hap! Hoe kan het dan dat t-mobile deze telefoon nog niet eens in de 'coming soon' sectie heeft staan, terwijl diverse online winkels de telefoon al een tijd lang aanbieden?
Reputatie 5
@michelangelo

Als provider wordt er gekozen om een aantal toestellen wel of niet in het assortiment op te nemen. In dit geval is de HTC 7 Pro (onder voorbehoud) niet opgenomen in het assortiment van T-Mobile. Via een externe dealer is het alsnog mogelijk om dit toestel aan te schaffen in combinatie met een T-Mobile abonnement.
ik wil reageren op aanschaf van htc met w7!
Ik heb in de uk via internet een htc pro 7 aangeschaft.
Het was wel even puzzelen om het voormekaar te krijgen om apps te downloaden via marketplace bijvoorbeeld,of via xbox live,maar t is gelukt.
Ik heb zune en mn telefoon ingesteld op locatie belgie/nederlands.
Daar heb je nl ook al de pro 7(ik meen dat de naam sprint is).
En van de engelse software heb je totaal geen last,daar je die kan wijzigen voor bijna alles in belgie/nederlands. Verder bezoek je op internet toch alles met " .nl "
Gewoon een pro7 met uitschuifbaar(perfect)toetsenbord. Cijfer is een 10.

Kortom, ik vind dat t mobile en alle andere prov.en nederland Schaamteloos achter lopen•
Ook heb ik nog een vraag, weet iemand hoe en waar ik de flashplayer voor w7 kan downloaden. Dit kan niet bij adobe...
groetjes en succes van tj