Beantwoord

Mijn abonnement loopt deze maand af en ik orienteer op nieuw toestel

• 7 april 2017
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

ik wil graag een telefoon met fysiek toetsenbord, bijv de nieuwe Blackberry. Kan ik die bestellen?
icon

Beste antwoord door Noxious Inc. 7 april 2017, 14:18

Ik denk dat je dan via een derde partij moet gaan kijken en daar je abonnement verlengen. Volgens mij heeft T-Mobile geen BlackBerry meer in het assortiment en gaat dit voor zover ook niet meer gebeuren. 😞
Bekijk origineel

4 reacties

Ik denk dat je dan via een derde partij moet gaan kijken en daar je abonnement verlengen. Volgens mij heeft T-Mobile geen BlackBerry meer in het assortiment en gaat dit voor zover ook niet meer gebeuren. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hlodders,

Tof dat je aan een verlenging bij ons denkt! :D

Het klopt inderdaad wat Noxious Inc. hierboven zegt. Wij verkopen al een tijdje geen toestellen van Blackberry meer en in de (nabije) toekomst is dit ook niet te verwachten. Is er een specifieke reden voor het fysieke toetsenbord? Waar ben je verder nog naar op zoek? Misschien kunnen we je een alternatief bieden en anders kun je inderdaad via een derde partij een abonnement afsluiten. Het ligt er uiteindelijk helemaal wat jouw voorkeur heeft!

We kunnen eventueel ook een terugbelafspraak inplannen met een verkoopadviseur die je dan advies kan geven over een alternatief. Als je dit zou willen, laat dan even weten welk abonnement je zou willen en wanneer het je schikt!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Dag david,
Prima om een terugbelactie in te plannen. De reden voor een fysiek toetsenbord is dat ik zo verschrikkelijk veel typo's maak op mn Iphone. Word er echt gestoord van 😱
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hlodders,

Ik heb een verzoek ingediend bij onze vriendelijke collega's om je te bellen voor een mooi aanbod met een toestel dat goed aansluit bij je wensen. Ze nemen na het weekend telefonisch contact met je op. 😉

Reageer