Beantwoord

Mijn mobiel wil 4G niet inschakelen.

• 10 juli 2016
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Vanochtend heb ik €10,- aan beltegoed gekocht en dat in mb's omgezet. Op My T-Mobile staat vervolgens ook dat ik die mb's heb. Nu heb ik via de site de APN instellingen ingevoerd zoals aangegeven staat en mijn telefoon herstart. Toen ik mijn telefoon opstartte zag ik al snel dat mijn 4G het niet deed.

Ik heb een heleboel andere combinaties van de APN instellingen gebruikt, heb de telefooninstellingen gebruikt op de site en heb mijn simkaart er eerst uit en toen ook weer ingestopt op de correcte manier. De hele middag heb ik op internet gezocht maar ik kan de oplossing maar niet vinden.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, ik heb een Motorola Moto X Play die de laatste versie van Android gebruikt. Zelf heb ik geen idee meer hoe ik verder moet.
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2016, 12:06

Hi Gina,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik dat je vanochtend via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Patricia. Zij ontdekte dat er een blokkade actief was op het gebruik van internet. Toen zij deze verwijderd had, werkte het weer zo te zien!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gina,

Welkom op ons forum! :)

In ons systeem zie ik dat je vanochtend via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Patricia. Zij ontdekte dat er een blokkade actief was op het gebruik van internet. Toen zij deze verwijderd had, werkte het weer zo te zien!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer