Beantwoord

Mijn telefoon klikt overal vanzelf op

• 5 december 2017
  • 2 reacties
  • 4954 Bekeken

'Mijn telefoon drukt overal op terwijl ik dat niet wil. Dus als ik hem neerleg zonder iets aan te raken dan gaat het automatisch overal op drukken. Vet irritant. weet iemand mischien hoe hoe je het weg kan hallen. Oh ja ik heb ook een barst in mijn telefoon ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft
icon

Beste antwoord door Johrick 6 december 2017, 09:28

Hoi Samir,

Wat vervelend dat je telefoon opeens overal op klikt.

Kwamen de klachten pas nadat je de barst in de telefoon kwam? (omdat je je telefoon wellicht heb laten vallen)? Dan het kan inderdaad dat je telefoon overal op klikt omdat er een barst in je scherm zit.

Je kan je telefoon hier ter reparatie aanmelden.

Ik hoop dat je snel weer kan gaan genieten van je telefoon!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Samir,

Wat vervelend dat je telefoon opeens overal op klikt.

Kwamen de klachten pas nadat je de barst in de telefoon kwam? (omdat je je telefoon wellicht heb laten vallen)? Dan het kan inderdaad dat je telefoon overal op klikt omdat er een barst in je scherm zit.

Je kan je telefoon hier ter reparatie aanmelden.

Ik hoop dat je snel weer kan gaan genieten van je telefoon!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Samir,

Ik vrees dat Johrick gelijk heeft en het probleem wordt veroorzaakt door de barst in het scherm. Om dat helemaal goed uit te sluiten, kun je echter ook eerst nog wat andere stappen doorlopen, bijvoorbeeld een reset van de telefoon. Zie ook dit topic met allerlei tips om een reparatie te voorkomen! Wellicht haalt dit nog iets uit en zo niet, dan kun je inderdaad overgaan tot een reparatie!

Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn!

Reageer