Beantwoord

Mobiel netwerk gebruiken voor playstation 4

• 5 december 2018
  • 6 reacties
  • 1252 Bekeken

Ik wil op mijn playstation 4 spelen met onbeperkt internet van t-mobile.
maar dit kan niet omdat nat-type 3 dit niet toestaan hoe verander ik dit naar 2?
zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Aelonius 6 december 2018, 00:49

Hoi @6709221,

Maak je gebruik van een Go Unlimited abonnement, of een 4G voor Thuis?

Beiden maken namelijk gebruik van verschillende functie profielen met daarbij behorende beperkingen. Het kan heel goed zijn dat een Go Unlimited abonnement niet dezelfde NAT instellingen ondersteund vanuit veiligheidsoverwegingen en capaciteitsredenen, welke mogelijk bij de 4G voor Thuis wel toegepast kunnen worden

Ik kan dit echter niet uitgebreid controleren dus mocht je even reageren dan kan een moderator jou ook beter helpen met het bepalen van een oplossing voor je vraag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Bedoel je via je smartphone?

Wijzig je APN van smartsites.t-mobile naar internet.
Via mijn mobiel ja.
die apn moet die van mobiele data wezen of persoonlijke hotspot
Ik blijf nat-type type 3 houden wat nu ?
Reputatie 7
Badge +18
Van mobiele data. Mogelijk moet je wel even opnieuw verbinden met 4G daarna...
Blijft ook na het veranderen bij mobiel datanetwerk de apn naam(internet) En de 4g opnieuw aan blijft de nat type type 3
Reputatie 4
Badge +1
Hoi @6709221,

Maak je gebruik van een Go Unlimited abonnement, of een 4G voor Thuis?

Beiden maken namelijk gebruik van verschillende functie profielen met daarbij behorende beperkingen. Het kan heel goed zijn dat een Go Unlimited abonnement niet dezelfde NAT instellingen ondersteund vanuit veiligheidsoverwegingen en capaciteitsredenen, welke mogelijk bij de 4G voor Thuis wel toegepast kunnen worden

Ik kan dit echter niet uitgebreid controleren dus mocht je even reageren dan kan een moderator jou ook beter helpen met het bepalen van een oplossing voor je vraag!

Reageer