Beantwoord

Mobiele data: apps niet kunnen aan/uitschakelen

  • 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1755 Bekeken

Ik kan niet meer kiezen bij welke apps ik mobiele data aan of uit wil schakelen. Het probleem is alleen niet dat het grijs wordt en niet klikbaar is, maar alle apps zijn weg als keuze op Facetime&Wallet na, terwijl er wel degelijk meer apps aanwezig zijn.

Is er iemand met een oplossing ?

icon

Beste antwoord door Seccie 4 juli 2019, 09:52

Hoi @Sevicco,

Wat vreemd dat je niet meer de Instellingen van al je apps ziet. Kun je even het Instellingen menu afsluiten en verder opnieuw opstarten?

Zodra je dat gedaan hebt scroll je helemaal naar beneden. Als het goed is zie je daar al je apps en instellingen. Laat je even weten of het gelukt is?

Ik wens je nog een hele fijne dag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Sevicco,

Wat vreemd dat je niet meer de Instellingen van al je apps ziet. Kun je even het Instellingen menu afsluiten en verder opnieuw opstarten?

Zodra je dat gedaan hebt scroll je helemaal naar beneden. Als het goed is zie je daar al je apps en instellingen. Laat je even weten of het gelukt is?

Ik wens je nog een hele fijne dag.

Reageer