Beantwoord

Mobiele data inschakelen

• 24 september 2017
  • 2 reacties
  • 1271 Bekeken

Als ik de mobiele data aan doe dan werkt het niet wat moet ik doen ??
icon

Beste antwoord door David 25 september 2017, 13:54

Hi Shaalan,

De reactie van Matti100 gaat in jouw geval totaal niet op. Dat is alleen voor PrePaid, maar jij hebt gewoon een abonnement. Bovenstaande is voor jou dus niet van belang. We helpen je er natuurlijk graag wel verder bij!

Je hebt een hele tijd geleden een blokkade laten plaatsen op mobiel internet, dat was al in 2012. Ik snap dat je daar nu niet zomaar nog aan denkt! Ik heb deze blokkade voor je opgeheven. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan zou het weer moeten werken! Kun je het eens testen? Als het nog niet werkt, laat dan even weten welke telefoon je hebt, dan helpen we je verder!

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Je moet eerst aan tmobile via wifi en via hun website doorgeven dat je de zogenaamde bundel " Betalen per MB" wenst te hebben. Daarna kun je een jaar lang mobiele data ( 3G) gebruiken ( dit antwoord geldt voor prepaid).
https://www.t-mobile.nl/prepaid-data-pass
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shaalan,

De reactie van Matti100 gaat in jouw geval totaal niet op. Dat is alleen voor PrePaid, maar jij hebt gewoon een abonnement. Bovenstaande is voor jou dus niet van belang. We helpen je er natuurlijk graag wel verder bij!

Je hebt een hele tijd geleden een blokkade laten plaatsen op mobiel internet, dat was al in 2012. Ik snap dat je daar nu niet zomaar nog aan denkt! Ik heb deze blokkade voor je opgeheven. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, dan zou het weer moeten werken! Kun je het eens testen? Als het nog niet werkt, laat dan even weten welke telefoon je hebt, dan helpen we je verder!

We zien jouw reactie graag tegemoet!

Reageer