Beantwoord

Mobiele telefoon stuk, daarne niet meer leverbvaar

• 4 mei 2021
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Hallo, ik had een Sony Xperia 1 II gekocht deze bleek jammer genoeg defect te zijn ik heb deze terug gestuurd en zou hem graag opnieuw willen aansluiten. Nu blijkt na een contract dat deze telefoon niet meer wordt verkocht en T-Mobile gaat stoppen met de samenwerking van Sony en Motorola.

Van de medewerker kreeg ik de tip het abonnement bij Mediamarkt af te sluiten met toestel als provider T-Mobile nu was ik benieuwd of dat wel kan ik heb op dit moment een sim-only tot december 2021.

Ik weet niet of er andere aanbieders van smartphones nu wel in de aanbod komen dit kon de werknemer mij niet vertellen. Ik zie op dit moment geen enkele merk buiten Sony/Motorola om die ik willen.

Groetjes, Rick

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 mei 2021, 16:03

Goedemiddag @aRick thuis Wat jammer van je telefoon.

Je mag bij elke bedrijf wat aan Toestelflexibiliteit  in samenwerking met TM doet een aankoop doen.

Of de Mediamarkt die mogelijkheid ook bied weet ik niet. 

Belsimpel en Mobiel.nl bieden dat wel (let op de laatste vraagt daar eenmalig  €40 extra voor)

Deze bedrijven zijn tevens verantwoordelijk voor het netjes afhandelen van jouw bestelling en garanderen ook de garantie voor je aankoop. TMobile is dan alleen je mobile provider.

Uitleg voorwaarden Tmobile

Bekijk origineel

2 reacties

Ah het is toch wel mogelijk om een Sony of Motorola zolang het nog op de site staat is het in voorraad begrijp ik nu net van de medewerker die mij belde.

Ik ga dus snel een Sony telefoon afsluiten voordat ze er niet meer zijn!

Wel jammer dat er maar 3 smartphone leveranciers in het aanbod zitten :slight_frown:

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @aRick thuis Wat jammer van je telefoon.

Je mag bij elke bedrijf wat aan Toestelflexibiliteit  in samenwerking met TM doet een aankoop doen.

Of de Mediamarkt die mogelijkheid ook bied weet ik niet. 

Belsimpel en Mobiel.nl bieden dat wel (let op de laatste vraagt daar eenmalig  €40 extra voor)

Deze bedrijven zijn tevens verantwoordelijk voor het netjes afhandelen van jouw bestelling en garanderen ook de garantie voor je aankoop. TMobile is dan alleen je mobile provider.

Uitleg voorwaarden Tmobile

Reageer