Beantwoord

Moderator Hajar heeft mijn topic gesloten zonder antwoord op mijn vraag

• 3 december 2018
  • 2 reacties
  • 1209 Bekeken

Moderator Hajar heeft mijn topic gesloten en verwezen mijn naar een andere topic, waar ze heeft een mogelijke oplossing voor een andere vraag en niet voor mijne vragen. Ik vind het heel niet mooi.
Mijn topic was: "Nieuwe LG G7 ThinQ werkt niet, T-Mobile medewerkers lachen"
Dus:
  1. Geen sorry voor gedraag van t-Mobile medewerkers tegen de klanten die al 18 jaar zijn bij T-Mobile.
  2. Moderator Hajar heeft twee mogelijke oplossingen. Eerste oplossing: gewoon wachten totdat het nieuwe software komt. Wanneer deze software komt is onbekend. Dus twee volwassene mensen in een gezin moeten een onbekende tijd zonder telefoons zitten te wachten (onbekende tijd onbereikbaar zijn???) en dure abonnementen blijven betalen. Geen centje verlies voor t-Mobile... maar wel een groot verlies voor t-Mobile klanten. En dit is een oplossing???
  3. Tweede oplossing: ter reparatie aanbieden. Reparatie wordt gedaan door een onafhankelijke reparatiecentrum (op internet veel te veel klachten over dit bedrijf). Ik heb in mijn topic geschreven dat in de t-Mobile winkel nemen mijne toestellen niet meer ter reparatie. Een van mijne toestellen is net gerepareerd. Na twee dagen na de reparatie toestel deed niet meer en is heet geworden en blijft zo heet. Dus, batterij is al beschadigd.
  4. Ik heb op mijne topic geschreven dat ik wil mijne geld terug want ik heb bij aankoop de grootste deel van de prijs betaald (€1159.35) om hoe minder mogelijk daarna elke maand te betalen. Ik kan voor dit bedrag andere merk toestellen kopen.
Nogmaals mijne vraag: Hoe kan ik mijne geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 december 2018, 13:56

Oke@mirabel nu kom ik toch echt even op voor @Hajar

ze heeft wel degelijk antw. gegeven. En hetzelfde advies gegeven. Ik vind daarom dit onderwerp niet fair
sorry maar dat moest ik even kwijt.

Hi allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld. Wij zijn momenteel aan het wachten op de nieuwe software update. Het is niet bekend wanneer deze beschikbaar is. Je voert de toekomstige update zelf uit via een harde reset. Hiervoor verwijder je eerst de simkaart en via de power en volume knoppen van het toestel creëer je een harde reset. Plaats vervolgens de simkaart weer in het toestel..

Een andere oplossing is om het toestel ter reparatie aan te bieden via Dr. Mobile onze reparatie pagina of een T-Shop. Vermeld duidelijk dat het toestel blijft rebooten na een software update. Toestellen worden bij een onafhankelijke reparatiecentrum met voorrang verwerkt. Een specifieke tijdspanne is echter niet op voorhand te melden.

Ik hoop dat jullie zo verder komen. Mocht ik nog nieuwe updates hebben dan zal ik dat uiteraard met jullie delen. Voor nu wens ik jullie een fijne zondag toe!
.
Bekijk origineel

2 reacties

Na de tweede bezoek manager heeft mijne allebei toestellen nogmaals naar de reparatie opgestuurd. Volgens haar, moest dit nog op de eerste bezoek gedaan worden. Dus, een plusje voor de hoofdmanager en, helaas, een min voor de moderator.
Reputatie 7
Badge +20
Oke@mirabel nu kom ik toch echt even op voor @Hajar

ze heeft wel degelijk antw. gegeven. En hetzelfde advies gegeven. Ik vind daarom dit onderwerp niet fair
sorry maar dat moest ik even kwijt.

Hi allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld. Wij zijn momenteel aan het wachten op de nieuwe software update. Het is niet bekend wanneer deze beschikbaar is. Je voert de toekomstige update zelf uit via een harde reset. Hiervoor verwijder je eerst de simkaart en via de power en volume knoppen van het toestel creëer je een harde reset. Plaats vervolgens de simkaart weer in het toestel..

Een andere oplossing is om het toestel ter reparatie aan te bieden via Dr. Mobile onze reparatie pagina of een T-Shop. Vermeld duidelijk dat het toestel blijft rebooten na een software update. Toestellen worden bij een onafhankelijke reparatiecentrum met voorrang verwerkt. Een specifieke tijdspanne is echter niet op voorhand te melden.

Ik hoop dat jullie zo verder komen. Mocht ik nog nieuwe updates hebben dan zal ik dat uiteraard met jullie delen. Voor nu wens ik jullie een fijne zondag toe!
.

Reageer