Beantwoord

Mogelijk om Sony XZ3 als los toestel aan te schaffen?

• 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1338 Bekeken

Ik kijk al een hele lange tijd uit naar een nieuwe Sony, en nu de XZ3 op de markt is gekomen, zijn mijn ogen alleen nog maar daar op gericht.
Graag zou ik deze telefoon bij T-Mobile halen, aangezien ze in het verleden goede diensten hebben geleverd bij de aanschaf van vorige telefoons. Echter zie ik dat het alleen mogelijk is om de XZ3 icm een abbonement aan te schaffen. Dit vind ik toch wel jammer en zou een reden zijn om naar een concurrent te gaan.

Wordt het toestel deze week nog als 'los toestel' aangeboden?

Groeten,

Martijn
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 oktober 2018, 10:30

Hoi Martijn,

Ahh, wat leuk dat je al zo lang een Sony op het oog hebt! In zo'n geval verheug je je er natuurlijk extra op als er een nieuwe editie uitkomt. :D

In de eerste periode zal dit toestel inderdaad in combinatie met een abonnement worden aangeboden. Het is op dit moment nog niet bekend of en wanneer het toestel los zal worden aangeboden. Ik hoop uiteraard dat je er tóch voor kiest om bij ons te blijven! Maar ik snap het natuurlijk ook als je het toestel snel wilt hebben en daarom toch op een andere manier bestelt.

Hoe dan ook ben je altijd welkom bij ons en laat het me ook weten als ik je nog ergens bij kan helpen! Ik help je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Martijn,

Ahh, wat leuk dat je al zo lang een Sony op het oog hebt! In zo'n geval verheug je je er natuurlijk extra op als er een nieuwe editie uitkomt. :D

In de eerste periode zal dit toestel inderdaad in combinatie met een abonnement worden aangeboden. Het is op dit moment nog niet bekend of en wanneer het toestel los zal worden aangeboden. Ik hoop uiteraard dat je er tóch voor kiest om bij ons te blijven! Maar ik snap het natuurlijk ook als je het toestel snel wilt hebben en daarom toch op een andere manier bestelt.

Hoe dan ook ben je altijd welkom bij ons en laat het me ook weten als ik je nog ergens bij kan helpen! Ik help je graag!

Reageer