Beantwoord

Moto G4 Plus Android 8.0 update, valse informatie bij aankoop

• 18 september 2017
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Beste TMobile,

Aangezien mijn abonnement via jullie verloopt wil ik u graag meer duidelijkheid vragen.

Het lijkt er op dat Lenovo hun afspraken niet nakomt en dat het support van mijn toestel na een jaar is stop gezet. Er zullen geen updates meer komen en ik voel mij hierdoor nog al voor schut gezet.

Behalve het feit dat het toestel diverse kuren vertoont zoals onder andere slechte batterijduur, verhitting, ghosting op het scherm en vastlopers. Komt er ook geen verdere ondersteuning meer vanuit Motorola.

Dit terwijl mij bij de aanschaf is gegarandeerd door zowel de verkoper als Motorolie zelf, dat dit toestel in ieder geval minimaal de N en O update zou krijgen.

Nu ik tot oktober volgend jaar aan dit toestel vast zit wil ik u graag om een oplossing vragen.

Met vriendelijke groet,

Tim
icon

Beste antwoord door David 19 september 2017, 14:23

Hoi Tim,

Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld en goed geholpen bent door andere forumleden, dat is goed om te zien! Mocht je nog verdere vragen hebben, kun je die in dat topic stellen. Dit topic gaat op slot, aangezien het niet de bedoeling is dat er meerdere keren dezelfde vraag wordt gesteld.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tim,

Ik zie dat je jouw vraag ook al in dit topic hebt gesteld en goed geholpen bent door andere forumleden, dat is goed om te zien! Mocht je nog verdere vragen hebben, kun je die in dat topic stellen. Dit topic gaat op slot, aangezien het niet de bedoeling is dat er meerdere keren dezelfde vraag wordt gesteld.