Beantwoord

Motorola G5S Plus inkomende gesprekken anoniem

• 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 1804 Bekeken

Als ik word gebeld door mensen uit mijn contacten krijg ik als melding Anonieme Beller. Dit is bij iedereen die mij belt, Wat kan ik hiermee?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 juni 2018, 12:09

Hi,

Ik denk je graag met je mee voor een oplossing! Ik heb even voor je gegoogeld en zie dat meerdere Android gebruikers weleens dit probleem ervaren. Als je nummerweergave bij inkomende gesprekken wilt activeren dan kan dat als volgt; druk op *30# en klik dan op beltoets. Hiermee wordt nummerweergave geactiveerd en zou je weer inkomende gesprekken moeten kunnen zien. Als dit niet werkt zou je dan een back-up willen maken van je gegevens en dan een fabrieksreset uitvoeren?

Ben heel benieuwd of het dan is opgelost! Laat je het mij weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik denk je graag met je mee voor een oplossing! Ik heb even voor je gegoogeld en zie dat meerdere Android gebruikers weleens dit probleem ervaren. Als je nummerweergave bij inkomende gesprekken wilt activeren dan kan dat als volgt; druk op *30# en klik dan op beltoets. Hiermee wordt nummerweergave geactiveerd en zou je weer inkomende gesprekken moeten kunnen zien. Als dit niet werkt zou je dan een back-up willen maken van je gegevens en dan een fabrieksreset uitvoeren?

Ben heel benieuwd of het dan is opgelost! Laat je het mij weten?

Reageer