Vraag

Motorola reboots continue

Reputatie 2
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen, maar zodra ik de pincode in heb getoest blijft hij het android operating system rebooten. De telefoon blijgt nog geen 5 seconden aanstaan.
Ik heb al gechecked of ik een update moet installeren, maar de website van motorola geeft aan dat dit model al de nieuwste software heeft,
Wat moet ik doen?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Contact opnemen met de klantenservice. Het is een DOA (dead on arrival) Ze moeten je een nieuw toestel opsturen
Reputatie 5
@Maankind

Zoals Georgie aangeeft kun je het beste contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice via het telefoonnummer 06 2400 1200. Als je melding maakt van een defect binnen 8 dagen na aflevering zal er een nieuw toestel naar je worden opgestuurd.
Reputatie 5
Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen met m'n T-Mobile SIMkaart.

M'n oude SIMkaart van Ben deed het gewoon, en de Vodafone-SIMkaart van m'n vriendin doet het ook gewoon in m'n Motorola Defy.

Gek genoeg doet m'n T-Mob SIM het wel in m'n oude Nokia. Elke combinatie van SIM en telefoon doet het, behalve de combo T-Mob SIM met Motorola Defy.

Lijkt me dus eerder een probleem van de simkaart dan van de telefoon.
Reputatie 5
@rogier666

Zoals je zelf al aangeeft ervaar je een probleem met de simkaart in plaats met het toestel. Het is bij ons bekend dat de Motorola Defy problemen ervaart met simkaarten van bepaalde leveranciers. Ik heb je een priv
Reputatie 5
Ik heb de klantenservice gebeld, en die vertelden me dat ze een heleboel problemen hadden met simkaarten die de Moto Defy lieten rebooten.

Ze sturen een nieuwe sim naar me op.