Vraag

Muziek luisteren via oortjes werkt niet goed

• 8 november 2015
  • 7 reacties
  • 1278 Bekeken

Hallo,
Ik heb mijn Sony Xperia z3 bijna een jaar en ik heb een probleem met het luisteren van muziek via oortjes. Als ik luister via oortjes en ik raak per ongeluk t snoer aan gaat hij op pauze of hij speelt hardop af. Heb al een keer factory reset gedaan maar hielp niet en hij lijkt ook niet stoffig of iets te zijn. Ik vind dit erg irritant want ik wil graag muziek kunnen luisteren via mijn telefoon. Dus iemand een oplossing hiervoor?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Fortress.

Zit de 3.5 earjack wel helemaal goed in de telefoon? Heb je misschien nog reserve oortjes om te testen of ken je iemand met reserve?
Even getest met andere oortjes maar heeft hetzelfde probleem. En de oortjes zitten er goed in
Reputatie 7
Badge +20
HI Fortress,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je niet optimaal kan genieten van je muziek met je oordopjes. Heb je de ingang van je koptelefoon al gecontroleerd op stof of vuil? Dit kan ook een oorzaak zijn van je probleem. Heb je jouw oordopjes in een ander toestel geprobeerd? Ervaar je dit probleem dan ook?

We horen graag van je! 🙂
Oordopjes doen t in mijn ipod bijvoorbeeld wel gewoon. En er lijkt geen stof of iets in de ingang van de koptelefoon te zitten. Mijn vriend zegt dat t aan mijn telefoon ligt en dat ik hem dus waarschijnlijk op moet sturen. Alleen dan ben ik mijn telefoon kwijt voor een aantal weken en dat wil ik niet..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fortress,

Hmm.. ik denk dat je vriend gelijkt heeft in dit geval! Ik snap dat het niet leuk is om het toestel even kwijt te zijn maar helaas is er geen andere optie. Je zou eventueel de tips in dit topic eens door kunnen lopen maar aangezien een factory reset ook niet heeft geholpen denk ik dat een reparatie de enige oplossing is. Maar niet getreurd! De onafhankelijke reparateurs zullen je toestel met veel liefde behandelen! 🙂

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? :8
Ik heb alleen geen verzekering.. Hoe zit dit dan met de reparatie kosten? En hoelang ben ik mijn telefoon ongeveer kwijt dan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fortress,

Je kan alsnog je toestel bij ons ter reparatie aanbieden ondanks dat je geen verzekering hebt. Ik weet niet wat de reparatiekosten zijn dat verschilt per reparatie. Je ontvangt per mail of per post een prijsopgave van de reparatie. Als je akkoord gaat met de kosten dan wordt je toestel gerepareerd. Je kunt er meer over lezen op onze website. Lees alles goed door.

Je kan je toestel ter reparatie aanbieden van My T-Mobile, telefonisch of in een T-Mobile shop.

Laat je ons weten of het lukt? 🙂

Reageer