Beantwoord

Na een herstart is uw ontgrendelingswachtwoord vereist

• 20 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 10673 Bekeken

Hallo,
Ik heb een update uitgevoerd die de (standaard) app: UPDATER mij aanbeveelt gedownload. Maar nu verschijnt het volgende: "na een herstart is uw ontgrendelingswachtwoord vereist"

Ik had altijd een code dat waren 3cijfers en een letter. Nu...na de update heb ik mijn simcode ingevoerd.. vervolgens typ ik mijn ontgrendelingscode in.. en nu geeft hij aan dat dit hem niet is?

Heel apart na een update die je word aanbevolen door je eigen telefoon en vervolgens kan je er niet meer op..

Weet iemand hier raad mee? Mvg. Marco
icon

Beste antwoord door Amy 23 oktober 2016, 12:06

Hi Marco,

Is het toestel een Huawei? Klopt dat? :8 Mocht dat niet zo zijn kun je dan laten weten van welk type toestel je gebruik maakt?

Bij de meeste toestellen kun je met je Google-account inloggen als het niet lukt om het juiste ontgrendelingswachtwoord in te voeren. Zou je dit topic op Androidworld eens kunnen doornemen? Ook vind je op deze pagina een aantal tips. Mocht dat niet lukken dan vind je op deze pagina hoe je een rest uit moet voeren. Hopelijk is dat niet nodig!

Wil je ons hier op de hoogte houden?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Marco,

Is het toestel een Huawei? Klopt dat? :8 Mocht dat niet zo zijn kun je dan laten weten van welk type toestel je gebruik maakt?

Bij de meeste toestellen kun je met je Google-account inloggen als het niet lukt om het juiste ontgrendelingswachtwoord in te voeren. Zou je dit topic op Androidworld eens kunnen doornemen? Ook vind je op deze pagina een aantal tips. Mocht dat niet lukken dan vind je op deze pagina hoe je een rest uit moet voeren. Hopelijk is dat niet nodig!

Wil je ons hier op de hoogte houden?
Sorry vergeten bij te melden dat het gaat om de Huawei P8 lite.
ik zalk is even naar de linkjes gaan. bedankt ;)
gr. marco
Reputatie 7
Badge +20
Hey Marco,

Hoe gaat het ermee? Heb je ondertussen alweer in kunnen loggen?

Anders horen we het natuurlijk graag, dan helpen we je verder!
hi ...ik heb een andere telefoon Huawei Y6 maar moet een ontgrendelingswachtwoord invoeren... maar nix lukt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Geesje1,

In ons systeem zie ik dat je vlak voor jouw bericht een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Zou het zo kunnen zijn dat je niet de pincode van de nieuwe simkaart gebruikte, maar de oude? De nieuwe code staat op het houdertje waar de simkaart in geleverd wordt. Als je de pincode te vaak verkeerd invoert, krijg je de mogelijkheid om een pukcode in te voeren en deze kun je via My T-Mobile opvragen.

Kun je ook de reactie hierboven van Amy eens doornemen en kijken of het anders op die manier wel lukt? We horen anders graag wat je zoal getest hebt, dan weten we wat beter hoe wij je verder kunnen helpen.

We horen graag van je of het gelukt is!
had ik ook ingevoerd, maar ook dat werkte niet ...maar het is reeds opgelost hoor. thx heb een filmpje gekeken op Youtube voor de telefoon en dat was een piece of cake...super thx voor je reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Geesje,

Top dat het gelukt is!

Reageer