Ik heb een update uitgevoerd die de (standaard) app: UPDATER mij aanbeveelt gedownload. Maar nu verschijnt het volgende: "na een herstart is uw ontgrendelingswachtwoord vereist"
Ik had altijd een code dat waren 3cijfers en een letter. Nu...na de update heb ik mijn simcode ingevoerd.. vervolgens typ ik mijn ontgrendelingscode in.. en nu geeft hij aan dat dit hem niet is?
Heel apart na een update die je word aanbevolen door je eigen telefoon en vervolgens kan je er niet meer op..
Weet iemand hier raad mee? Mvg. Marco
Beste antwoord door Amy
Hi Marco,
Is het toestel een Huawei? Klopt dat? :8 Mocht dat niet zo zijn kun je dan laten weten van welk type toestel je gebruik maakt?
Bij de meeste toestellen kun je met je Google-account inloggen als het niet lukt om het juiste ontgrendelingswachtwoord in te voeren. Zou je dit topic op Androidworld eens kunnen doornemen? Ook vind je op deze pagina een aantal tips. Mocht dat niet lukken dan vind je op deze pagina hoe je een rest uit moet voeren. Hopelijk is dat niet nodig!
Wil je ons hier op de hoogte houden?
Bekijk origineel
Is het toestel een Huawei? Klopt dat? :8 Mocht dat niet zo zijn kun je dan laten weten van welk type toestel je gebruik maakt?
Bij de meeste toestellen kun je met je Google-account inloggen als het niet lukt om het juiste ontgrendelingswachtwoord in te voeren. Zou je dit topic op Androidworld eens kunnen doornemen? Ook vind je op deze pagina een aantal tips. Mocht dat niet lukken dan vind je op deze pagina hoe je een rest uit moet voeren. Hopelijk is dat niet nodig!
Wil je ons hier op de hoogte houden?