Beantwoord

na update ziet motog6 Garmin niet meer

• 20 december 2019
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gisteren software update motoG6 gedraaid. Sindsdien geen Bluetooth connectie meer met horloge Garmin Fenix 5 plus. Gecheckt op 2 andere telefoons, deze zien de Garmin wel, dus het ligt aan de MotoG6. 

Oplossing?

icon

Beste antwoord door H.G. 20 december 2019, 10:10

Opgelost. Onder Bluetooth staan ook “eerder verbonden apparaten”. Daar heb ik de bestaande Garmin verwijderd, en vervolgens kon de Moto hem ineens wel vinden via Bluetooth. Het zelfde gold overigens voor mijn carkit, dus ik vermoed dat bij de update iets raars gebeurt met de herkenning van bestaande bluetooth-apparaten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat je het apparaat even opnieuw moet koppelen via Bluetooth.  “Pairen” dus.

Dat staat hier uitgelegd:

https://support.motorola.com/us/en/documents/MS127872/

Anders staat hier ook nog een oplossing, die ik even zal citeren:

Here, the solutions (so simple, in fact):

1. Press the power but till appear the option "turn off";

2. Still pressing power button, press the "turn off" option to restart the phone in security mode;

3. Try to connect with your bluetooth device.

4. If worked (my case), restart the cellphone and check if still is possible to connect, if ok, problem solved. If not, pray., because I don't have a answer for you, lol

Opgelost. Onder Bluetooth staan ook “eerder verbonden apparaten”. Daar heb ik de bestaande Garmin verwijderd, en vervolgens kon de Moto hem ineens wel vinden via Bluetooth. Het zelfde gold overigens voor mijn carkit, dus ik vermoed dat bij de update iets raars gebeurt met de herkenning van bestaande bluetooth-apparaten. 

Reageer