Vraag

Nexus 5x Update naar MarshMellow 6.0.1

Hallo Iedereen,

Ik heb onlangs mijn toestel Nexus 4 laten vervangen door de rechtmatige vervanger de Nexus 5x.
Nadat ik het toestel via t-mobile heb besteld en enkele dagen binnen heb gekregen ben ik meteen aan de slag gegaan en ik heb het toestel zich zelf laten up daten.

Nadat het toestel de update had binnen gehaald en het toestel opnieuw startte kreeg ik de volgende foutmelding: ' Your device is corrupt. It can't be trusted and may not work properly'.

Ik heb zelf niks aan het toestel gedaan, niks 'geroot'. Wat ook vreemd was, toen ik het toestel binnen kreeg en hem meteen opstarten een soortgelijke foutmelding kreeg. Dus voor dat ik de update eigenlijk al binnen had.

Ik heb hierna weer een factory reset gedaan en de update weer binnen gehaald. Dit werkte ook niet(weer de zelfde foutmelding). Ik heb het gevoel dat het toestel misschien op een wat diepere niveau beschadigd is?(hardware).

Weten jullie wat ik hier aan kan doen?

Mvg,

Rinzai

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rinzai,

Welkom terug op het Forum! Erg zonde dat je telefoon zo snel kuren vertoont.

Het lijkt erop dat het een bekend probleem is, want Nexus heeft op de hulppagina een handleiding voor dit probleem staan. Aan de hand hiervan kun je dan kijken of je het probleem op zou kunnen lossen. Weet je eigenlijk nog wat voor soort melding er kwam toen je de telefoon opstartte?

Ik zie in het systeem dat je nog in je 14 dagen bedenktijd zit, dus als het niets oplost kun je jouw toestel nog ruilen. Zou natuurlijk wel zonde zijn om weer te moeten wachten tot je jouw nieuwe Nexus kunt gebruiken!

We horen graag van je hoe het is gegaan, hopelijk lost het je probleem op!

Reageer