Beantwoord

Niet opladen huawei modem

• 25 april 2018
  • 1 reactie
  • 1286 Bekeken

Hoi,
Ik heb sinds februari 4g voor thuis met een huawei. modem. E5577cs 321
Heeft het even gedaan, maar laadt niet meer op en valt dus constant uit. Ik zit in een buitengebied, kan er op deze manier niets mee. Stekker is 2400 mah dat kan t niet zijn. Ik heb hier hooguit 3g en met de modem was t perfect. Heb geen idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tabali 30 april 2018, 15:26

Hallo bruinelab,

Welkom op het forum en dank voor je post.

Ik begrijp dat je problemen ervaart met je huawei mifi routertje. Dat is natuurlijk minder.
Als ik je post lees dan begrijp ik daaruit dat je deze niet meer aan de praat krijgt. Het lijkt me dan eerste prioriteit om deze aan de praat te krijgen. (Resetten, battery pull, etc.)

Als dit echt niet lukt zou je kunnen kijken of het apparaatje nog in de garantietermijn valt. Dan zou je het eventueel ter reparatie kunnen aanbieden.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +2
Hallo bruinelab,

Welkom op het forum en dank voor je post.

Ik begrijp dat je problemen ervaart met je huawei mifi routertje. Dat is natuurlijk minder.
Als ik je post lees dan begrijp ik daaruit dat je deze niet meer aan de praat krijgt. Het lijkt me dan eerste prioriteit om deze aan de praat te krijgen. (Resetten, battery pull, etc.)

Als dit echt niet lukt zou je kunnen kijken of het apparaatje nog in de garantietermijn valt. Dan zou je het eventueel ter reparatie kunnen aanbieden.

Reageer