Beantwoord

Niet opstarten na terugzetten fabrieksinstellingen

• 30 september 2016
  • 3 reacties
  • 631 Bekeken

Na het terugzetten van mijn Nokia Windows phone in fabrieksinstellingen krijg ik een 😞 teken en begint hij weer opnieuw. Nu kan ik de telefoon niet meer gebruiken. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Issam 2 oktober 2016, 18:03

Hoi Belvie,

Welkom op het forum!

Oh wat balen zeg! Goed dat je dit aankaart bij ons. Het lijkt erop dat je toestel in een bootloop blijft hangen. Na even rondgekeken te hebben naar soortgelijke problemen ben ik de onderstaande video tegengekomen. In deze video wordt een Lumia toestel met een - niet blij poppetje - ook gered.

Je hebt hiervoor wel de Microsoft Recovery Tool nodig. Download deze dus voordat je zijn stappen volgt.

Laat ons weten of je hiermee verder komt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Belvie,

Welkom op het forum!

Oh wat balen zeg! Goed dat je dit aankaart bij ons. Het lijkt erop dat je toestel in een bootloop blijft hangen. Na even rondgekeken te hebben naar soortgelijke problemen ben ik de onderstaande video tegengekomen. In deze video wordt een Lumia toestel met een - niet blij poppetje - ook gered.

Je hebt hiervoor wel de Microsoft Recovery Tool nodig. Download deze dus voordat je zijn stappen volgt.

Laat ons weten of je hiermee verder komt!
Is meteen gelukt! (En dat met mijn kennis ;-))
Bedankt voor de hulp
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Belvie,

Ah super! Ik ben blij om te lezen dat het is gelukt, dit maakt me blij. :D

Graag gedaan en je weet ons te vinden als je in de toekomst nog vragen of verzoeken hebt. We helpen je graag verder!

Reageer