Vraag

Niet werkende camera na ICS update Sony Xperia S

• 7 juli 2012
  • 7 reacties
  • 2190 Bekeken

Heden middag heb ik de ICS update voor mijn Sony Xperia S gedaan hetgeen allemaal goed verlopen is. Echter na de update werkt de camera niet meer. Ook een andere camera app via de Google playstore functioneerd niet meer.

Is er een oplossing voor om de camera weer werkend te krijgen.

7 reacties

Gisteren update uitgevoerd naar ICS, krijg ook de melding: Camera niet beschikbaar.
Fijn dat ICS uitrol eindelijk heeft plaats gevonden, alleen jammer dat de camera daarna niet meer werkt.
Kan mij niet voorstellen dat niet meer klanten van T-Mobile dit probleem hebben na de update.
Ik neem aan dat T-Mobile snel met een oplossing komt voor dit probleem aangezien zij de originele software
bewerken en testen voordat het uitgerold wordt voor de branded toestellen.
Zelfde probleem hier! Dramatisch! Weet iemand hoe dit op te lossen?
Ik heb de telefoon gereset (fabieksinstellinen) en nu doet de camera het weer, ICS is nog steeds geinstalleerd.
Alleen een hoop werk om alles weer terug te zetten...
Ook ik heb de update uitgevoerd. Maar ook ik heb problemen met de camera.... Kan iemand van T-mobile hierop reageren. Ik krijg ook de melding: Fout  Camera is niet beschikbaar.
Ik heb de update nog niet gekregen.
hoe hebben jullie die update er op gezet?

update : zag dat het om de xperia s ging. ik heb een ander toestel.
Reputatie 2
ik heb op de xperia s de update uitgevoerd en alles werkt perfect; inclusief snelheidswinst en batterij besparing.:o
Precies hetzelfde probleem na de update, camera functioneert niet meer, is er al een oplossing behalve de telefoon resetten???

Reageer