Nieuw: T-Mobile Toestelhulp

[modbreekt]
Vanaf 14 juli 2010 hebben we een nieuwe tool waarmee je makkelijk stap voor stap alle instellingen voor je toestel op kunt vragen.

Verder vind je informatie over het gebruik van je toestel in binnen- en buitenland.

Kijk snel op www.t-mobile.nl/toestelhulp

[/modbreekt]

11 reacties

Reputatie 4
Foutje, Anne-marie? Je hebt genoeg berichten gezet over dit onderwerk in ieder geval. Maar goed, misschien heb ik hier iets aan, heb zelf een s.e. 850i, waar ik niet mee kan internetten, ook niet na instellingen opnieuw opvragen en via de k.s lukte het ook niet.
@xiexie1969, wat bedoel je met foutje? Tool is voor ieder merk toestel en heb ik daarom in ieder subforum geplaatst.
Reputatie 4
Oke, dus elke onderwerp die je geplaatst hebt, is voor een ander merk toestel? Dat had ik dan even niet door. Ik zag alleen veel berichten met toestel hulp. Dat weet ik dus ook weer. Bedankt voor de uitleg!
Reputatie 2
Waarom staat mijn toestel er niet bij??
MDA Compact V.

Zo kan ik ook geen hulp krijgen..
Reputatie 2
@Samsam
Jouw toestel staat er nu ook vermeld. Kijk maar bij toestelhulp
Reputatie 2
De Motorola Defy staat ook (nog) niet in de lijst.
Ik heb dit toestel sinds enige tijd en hoewel ik kan internetten en sms-en lijkt het er op dat er geen mms-berichten mee ontvangen kunnen worden.

Ik vermoed dat die instelling bij mijn toestel niet goed staat, want in plaats van een mms kreeg ik een sms met de verwijzing naar de website t-mobile website waar ik het mmsje zelf kon bekijken..
Reputatie 6
Binnenkort worden de volgende toestellen aan de T-Mobile Toestelhulp toegevoegd:

LG Optimus 2x Speed
• Nokia C5-03
• Nokia C2-01
• Nokia E7-00
• Samsung Star II
• Samsung Galaxy Mini
• Sony Ericsson Xperia Arc
Sony Ericsson Xperia Play
Reputatie 2
Waarom ontbreekt de Motorola Defy in dit lijstje ?

Ik heb net gekeken en het toestel is nog steeds niet toegevoegd terwijl ik dat ondertussen wel verwacht had (ik snap dat dit niet a la minuut kan).

Zowiezo staan er voor Motorola maar 3 (nogal bejaarde) toestellen in de T-Mobile Toestelhulp, terwijl via de andere optie een tiental toestellen (waaronder de Milestone) getoond worden..

Ik ga er zelf namelijk nog steeds van uit dat de melding 'uw toestel is niet herkend' op my t-mobile website alleen het gevolg is van het feit dat het toestel in een van deze lijstjes ontbreekt.
hoi als ik op mijn profiel kijk zie ik mijn type mobile niet staan en kan niet alle instellingen vinden van mijn mobile vinden en als ik het doe via een smsje met all en naar 1300 dan zegt hij van kan ik niet vinden en ook de instellingen voor je mail te vangen voor hotmail kan ik niet vinden en de dingeng moet ook allemaal via gprs maar kan dat ook via wifi en wat zijn daar de instellingen voor en hoe kan ik synchroniseren instellen en wat zijn hier de instellingen voor ik heb een t-mobile vairy text ii en kan ik een gebruiksaanwijzing in het nederlands krijgen gr richelle
Reputatie 5
@richellegerlind

Alle instellingen en informatie over de T-Mobile Vairy Text II kun je terugvinden via T-Mobile Toestelhulp.
Reputatie 2
En nu is er ook de nieuwe DEFY+ of plus uitgekomen, gezien de prijs en prestatie een geduchte concurrent ook voor een aantal duurdere modellen. Ik denk dat veel T-mobilers er mogelijk interesse in zullen hebben. Daarom T-mobile, niet alleen de Defy maar ook de Defy plus op de T-mobile toestelhulp!!!!

Waarom ontbreekt de Motorola Defy in dit lijstje ?

Ik heb net gekeken en het toestel is nog steeds niet toegevoegd terwijl ik dat ondertussen wel verwacht had (ik snap dat dit niet a la minuut kan).

Zowiezo staan er voor Motorola maar 3 (nogal bejaarde) toestellen in de T-Mobile Toestelhulp, terwijl via de andere optie een tiental toestellen (waaronder de Milestone) getoond worden..

Ik ga er zelf namelijk nog steeds van uit dat de melding 'uw toestel is niet herkend' op my t-mobile website alleen het gevolg is van het feit dat het toestel in een van deze lijstjes ontbreekt.

Reageer