Nieuwe firmware - Opera Mobile

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb op de Nokia e72 nieuwe firmware gezet, en ik wist dat hierdoor 'web'n walk' uit het menu zou gaan, maar kan ik ook gewoon via de Nokia browser of Opera Mobile gebruik maken van web'n walk?

Groeten,
Martijn

9 reacties

Reputatie 2
ik heb een mda touch met een web en walk abbo, nu heb ik en web en walk software [ internet explore] en opera op mijn mobiel staan en beiden werken gewoon onder tmobile zodat ik geen extra kosten heb hoor
Reputatie 2
Ik heb een blackberry met t-mobile ( het verschil van telefoon moet niks uitmaken).
En ik gebruik ook opera mini. Dit werkt gewoon perfect alleen je moet wel even uitkijken als je opera link aanzet. want bij mij rekende hij daar extra kosten voor dus maar snel uitgezet 😉 verder werkt het prima 😃
Reputatie 2
Ja daar ben ik dus bang voor, door de nieuwe firmware heb ik geen Web'n Walk browser meer, dus ben ik bang dat ik bijv. voor Opera extra moet betalen.
Ik ben benieuwd
Reputatie 3
Bij webnwalk icm een nokia e72 gaan alle internet kosten uit je wnw bundel. Maakt niet uit via welk toegangspunt je verbinding legt.
Bij een blackberry icm instant email is dit idd een ander verhaal
Reputatie 1
@Martynn
Met een web'n'walk bundel kun je tegen een vaste prijs per maand onbeperkt internetten.
Dit is dus niet browserafhankelijk.
Reputatie 2
@all
Je kunt Opera Mini gewoon downloaden van de website van Opera. Dat heb ik ook gedaan. Bij mij is standaard Web'n'Walk Opera Mini 3.1 ge
Reputatie 2
heeft iemand ervaring met classifm (ik kan niet live luisteren)
Reputatie 2
Hallo,
Vandaag nieuwe software op mijn nokia97mini gezet , alles wekt nu prima maar in plaats van web'n'walk heb ik alleen zielig uitziende t-zones op mijn telefoon . Hoe kan ik terug op web'n'walk , het was zo prettig , alle mijn widget's 😞 Kan iemand mijn helpen ?
hoi ik heb een t-mobile vairy text ii en doe alles via wifi kan ik op mijn mobile ook een andere opera donwloaden en hoe moet ik dat doen

gr richelle

Reageer