Vraag

Nieuwe HTC releases

Reputatie 2
Hallo, komt de HTC Legend ook naar T-mobile?

This topic has been closed for comments

145 reacties

Reputatie 2
Je kan hem toch gewoon bestellen via andere webwinkels die hem aanbieden met T-Mobile?
Reputatie 3
@lennert83, ik heb navraag gedaan bij de betreffende afdeling, zodra ik antwoord heb laat ik het je weten.
Reputatie 2
Nog steeds geen nieuws over HTC Legend?
Reputatie 1
@Usta

T-Mobile zal de HTC Legend niet opnemen in haar assortiment.
Reputatie 2
Hoi,
Ik heb een htc legend gekocht.
Hiermee kan ik gewoon bellen/smsen met mijn t-mobile simkaart.
Alleen ik krijg mobiel internet niet aan de gang.
Alle instellingen zouden goed staan maar hij wil maar geen verbinding maken.

Met mijn oude LG GW620 pakte hij direct de gprs/3g verbinding maar kan dit niet op de legend?
Reputatie 2
Weet iemand wanneer de HTC Wildfire weer in het wit beschikbaar komt?
En waarom hij bij T-mobile nog geld kost, terwijl je hem bij Hi voor 1 jaar gratis krijgt. Kan ik dus eigenlijk beter overstappen... Of wordt die bij T-mobile ook snel gratis?
Reputatie 2
Marloe schreef:

Weet iemand wanneer de HTC Wildfire weer in het wit beschikbaar komt?
En waarom hij bij T-mobile nog geld kost, terwijl je hem bij Hi voor 1 jaar gratis krijgt. Kan ik dus eigenlijk beter overstappen...

Als je kan overstappen zou ik het niet laten!! Kpn is veeeel beter dan tmobile.
Wees blij dat je weg kan 🙂, tis vandaag weer lekker met internet verbinding!!
Nog nooit zoveel reaktie en aanwezigheid van mods gezien, zou er wat gaande zijn behalve een waardeloze internet verbinding???
Reputatie 2
Gisteren zijn de Desire HD en Desire Z aangekondigd door HTC. Gaan de toestellen ook door T-mobile aangeboden worden?
Reputatie 2
Beste,
gister is de nieuwe HTC Desire HD aangekondigd, en zal 8 oktober al bij menig webshop/winkel te verkrijgen zijn.
Mijn abonnement loopt officieel op 19 februari 2011 af, dus dat betekent dat ik officieel vanaf 19 oktober 2010 deze telefoon zou mogen bestellen (verlenging).

Nu vraag ik mij af of dit klopt, en of jullie deze telefoon dan op dat moment aan mij kunnen leveren.
Is dit te reserveren, of zelf al vanaf de 8ste binnen te krijgen?

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Ben inderdaad ook benieuwd of t-mobile dit toestel gaat leveren.
Tevens of men ook de HTC Desire Z gaat leveren?
Reputatie 2
Zitten er
Reputatie 6
Badge +8
In het weekend nauwelijks moderators aanwezig.
Dus voor maandag hoef je geen reaktie te verwachten.

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Ik wil dit toestel ook enorm graag, dus hoop dat hier snel reactie op komt.

Tevens heb ik hun al schriftelijke klacht gestuurd, waar deze vraag als afronding ook bij zit. (Mn klacht gaat overigens over de verbinding van mij, extreeeem traag t.o.v elk ander toestel / provider die ik zie, en vaak uitval. Maar goed, daar wil ik hier niet op ingaan, maar heb wel alle 'standaard' checks en uit te voeren dingen gedaan)
Reputatie 2
Ook ik zou graag antwoord op deze vraag hebben... op 29 sept. loopt mijn abonnement af en ik zou graag de HTC Desire HD als volgende telefoon nemen... is het dan zoals hierboven ook al gevraagd mogelijk om eventueel de telefoon te reserveren? En wat is de exacte datum ( mits bekend ) waarop jullie de telefoon kunnen / gaan leven?
Reputatie 2
Als ik kon reserveren, zou ik dat ook doen. Mijn abbo is vorige maand verlopen, en wacht op dit toestel.

Ik zie wel dat telfort inmiddels een soort van 'pre-order' heeft voor een abbo met dit toestel erbij. Kosten zijn +/- 160 euro bijbetalen bij een vrij normaal abbo, en bij 2-jarig is het toestel gratis. (Maar dan heb je ook hoger abbo). Verwachte datum daar is 18-10 overigens.
Reputatie 2
Ik hoop dat we hier snel iets over te horen krijgen, als het namelijk niet kan moet ik zorgen dat ik mijn abonnement nog kan opzeggen voor het te laat is.
Reputatie 2
Ik sta er hetzelfde voor als de topicstarter. Ook ik mag binnenkort verlengen en zou graag de HTC Desire HD willen bestellen. Aub een reactie van een t-mobile medewerker.
Reputatie 2
Ook ik wil graag weten of de Desire HD naar t-mobile komt. Ik heb expres gewacht met het verlengen van mijn abbo voor dit toestel. het zou fijn zijn als dit toestel te pre-orderen was zodat ik zeker weet dat ik hem snel na de release kan krijgen. Als dit toestel niet naar t-mobile komt zal ik iig overstappen naar een andere provider aangezien ik voor de rest al niet zo tevreden ben met het super slechte (inet) bereik onderweg in de trein op het traject rhenen-utrecht (grootste gedeelte geen 3g en sommige gedeeltes geen service)
Reputatie 2
Ik leef met je mee Riez. Dat is mijn reden waarom ik een klachtenbrief heb gestuurd vorige week. In de trein van Leeuwarden - Groningen heb ik vaak g
Reputatie 2
Dit zou ik ook wel willen weten.
Reputatie 2
De HTC HD komt begin oktober en de Desire Z komt niet
Reputatie 2
1987Machiel schreef:

Bronnen daarvoor?
Reputatie 2
TomG2 schreef:

1987Machiel schreef:

Bronnen daarvoor?

Laten we het houden bij zeer betrouwbare bronnen ;)
Maar klopt wel, zeg niet zomaar wat
Reputatie 2
Ik geloof je graag, kan zelf vanaf begin november weer verlengen dus als hij er dan maar is dan vind ik het best.

Waarom zou t-mobile de Desire Z eigenlijk niet opnemen in het assortiment? Lijkt me dat daar een redelijke vraag naar gaat komen
Reputatie 2
TomG2 schreef:

Ik geloof je graag, kan zelf vanaf begin november weer verlengen dus als hij er dan maar is dan vind ik het best.

Waarom zou t-mobile de Desire Z eigenlijk niet opnemen in het assortiment? Lijkt me dat daar een redelijke vraag naar gaat komen

Dat weet ik ook niet, misschien al genoeg android phones?