Vraag

Nieuwe HTC releases

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

145 reacties

Reputatie 2
Dag anne marie,

bedankt voor je snelle reaktie.

Het forum waar je naar verwijst ben ik geweest voordat ik de vraag stelde. Mijn contract is al sinds een week vernieuwd. Ik wil alleen graag weten hoe het zit wat betreft de lever informatie van de Htc desire Z. Want daar komt van jullie kant uit tegenstrijdige informatie de wereld in.

Dus weet je al wat meer over de levering van de htc desire Z?

vr.gr. openmind
Reputatie 2
We zijn weer in een nieuwe week!

En hoe staat het met de levertijd?
Al meer duidelijk?

vr.gr. jopenmind
Reputatie 2
is er ondertussen al een exacte datum wanneer de htc desire hd uitkomt.
Reputatie 7
@jopenmind
Ik zie dat de bestelling inmiddels bij de koerier (AMP Logistics) is. De koerier zal contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.

@wes
De HTC Desire HD is over ongeveer 2 weken leverbaar.
Reputatie 2
ik had een vraagje krijgen jullie bij tmobile ook windows 7 telefoons van HTC? en zo ja wanneer?

Grtz
Reputatie 2
Korte vraag: gaat de HTC Incredible S ook aangeboden worden door T-Mobile zelf?

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Had ik ook al gevraagd. Men weet niet wanneer.
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen of de HTC Desire S door T-mobile geleverd gaat worden? Zo ja, dan hopelijk zonder logo's op het toestel zelf...
Reputatie 6
@iBeertje
Het toestel is binnenkort verkrijgbaar. Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief waardoor je op de hoogte wordt gesteld wanneer het toestel verkrijgbaar is.
Reputatie 2
@iBeertje
Het toestel is binnenkort verkrijgbaar. Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief waardoor je op de hoogte wordt gesteld wanneer het toestel verkrijgbaar is.

Ah super, die website had ik gemist... Voor wat betreft T-mobile branding, beperkt dit zich alleen tot de software? Of staan er ook logo's op de telefoon zelf.
Reputatie 2
Haal je hem toch gewoon bij de belcompany...heb ik gisteren ook gedaan, gewoon uit voorraad leverbaar
Reputatie 5
@iBeertje

De T-Mobile branding betreft alleen de software. Er staat geen zichtbaar T-Mobile logo op het toestel. Zoals erik930 aangeeft is het natuurlijk ook mogelijk het toestel bij een externe dealer aan te schaffen. Dan zit er totaal geen T-Mobile brand op het toestel.
@iBeertje

De T-Mobile branding betreft alleen de software. Er staat geen zichtbaar T-Mobile logo op het toestel. Zoals erik930 aangeeft is het natuurlijk ook mogelijk het toestel bij een externe dealer aan te schaffen. Dan zit er totaal geen T-Mobile brand op het toestel.

Aeon,
Wat houd de T-Mobile branding qua software precies in? En welke invloed heeft dit op de update m.b.t. Android/HTC?
Gegroet,
Rik
Reputatie 2
@rikkuipers
Dit betekent dat je bij het aanzetten van je telefoon het T-Mobile logo voorbij ziet komen en dat er een aantal apps-voorgeinstalleerd zullen staan (die je er naar mijn weten ook niet van af kunt krijgen).
Iedere software-update duurt daardoor ook langer: mijn HTC Desire kreeg bijvoorbeeld Froyo pas veel later omdat T-Mobile nog bezig was de software aan te passen.
Persoonlijk vind ik dit super irritant, en snap ook totaal niet waarom T-Mobile dit doet - het aanpassen van de software kost toch geld (ook al wordt dit samen met T-Mob Duitsland gedaan)? Of wordt er weer zoveel aan inkomsten mee gegenereerd met de software die de gebruiker totaal niet wilt dat dat aantrekkelijk is voor T-Mobile?
Ik zou zeggen ga voor een un-branded telefoon+software, tenzij je direct via T-Mobile een (veel) betere prijs kunt krijgen, of je toch al van plan bent je toestel te rooten.
Dankjewel voor je antwoord: ik zal mij eens gaan buigen over dit feit. En ook eens gaan uitzoeken of ik het voordeel van een paar euro laat op wegen tegen een unbranded/unlocked toestel.
Reputatie 2
Ik zie net dat het nieuwe vlaggenschip van HTC, de HTC Sensation, niet wordt aangeboden door T-Mobile. Dit is werkelijk waar ronduit belachelijk. Hoe kun je nou niet de meest geanticipeerde telefoon aanbieden? Wat een ongelooflijke fout wordt hier gemaakt.

Ik roep dan ook de mensen op om dit aan T-Mobile duidelijk te maken door dit overal duidelijk te maken. Als uiteindelijke optie is een overstap naar bijv. Vodafone een logische keuze.

Ik geloof m'n oren niet!!!

Reputatie 5
@115641

Dat T-Mobile de HTC Sensation niet in haar assortiment heeft opgenomen betekent niet direct dat het toestel niet verkrijgbaar is in combinatie met een T-Mobile abonnement. Je zou eens bij een externe dealer kunnen kijken of het toestel daar verkrijgbaar is in combinatie met een T-Mobile abonnement. 🙂
Reputatie 2
@115641

Dat T-Mobile de HTC Sensation niet in haar assortiment heeft opgenomen betekent niet direct dat het toestel niet verkrijgbaar is in combinatie met een T-Mobile abonnement. Je zou eens bij een externe dealer kunnen kijken of het toestel daar verkrijgbaar is in combinatie met een T-Mobile abonnement. :)

Helaas is niet waar wanneer je een zakelijk abonnement hebt. Dan ben je overgeleverd aan het aanbod van de T-Mobile (web)shop wat nogal te wensen overlaat wanneer het op grote releases aankomt.
Reputatie 2
Jammer dat T-Mobile geen HTC Sensation gaat opnemen...
Nu wordt t toch verleidelijker om over te stappen naar Vodafone, aangezien zij de eerste weken exclusief de HTC Sensation mogen verkopen...
Of naar Hi, die een aantrekkelijke deal maakt met 16GB kaart erbij...
Contract loopt toch af in juli.
T-Mobile loopt helaas te vaak achter de feiten aan...
Reputatie 2
Het toestel niet leveren is al niet zo slim, maar ik heb een contract dat over de einddatum heen is en ik heb 0,0 acties ontvangen of telefoontje over het verlengen. Hoezo klantenbinding.