Vraag

Nieuwe sim: sms "Instellingen vertrouwde server etc"

• 15 juli 2014
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe sim ontvangen en ben deze gaan activeren, dat alles met mijn oude vertrouwde telefoon. Dat zag er in eerste instantie prima uit, heb ook een sms gekregen dat ik de correcte MMS instellingen voor mijn telefoon heb ontvangen, maar de tweede sms was van een andere orde: "Instellingen van vertrouwde server ontvangen, maar niet opgeslagen. Bericht kan niet worden geverifieerd en is verwijderd." Deze sms, die ik twee keer heb ontvangen, is mij niet duidelijk. Zou iemand mij een helpende hand kunnen toesteken, want ik kan ook in het forum geen antwoord vinden.

2 reacties

Reputatie 5
@Dahlia888 de instellingen zijn niet overgenomen omdat het sms'je niet kon worden geverifieerd. Dit is verder geen probleem, je kunt altijd zelf handmatig de instellingen invoeren. Kun je aangeven van welk toestel je gebruikmaakt? Werken alle mobiele diensten zoals SMS, telefoneren en mobiel internet gewoon? Of ervaar je hier problemen mee? Wanneer alles correct werkt is het niet noodzakelijk om de T-Mobile instellingen in je toestel aan te passen.
Ik zou niet weten hoe ik zelf handmatig instellingen moet invoeren, nog nooit gedaa. Ik heb een Nokia 6700 slide en sms en bellen gaat prima, internetten doe ik er niet mee. Over een paar dagen neem ik mijn andere telefoon in gebruik, een Sony Xperia Z1 Compact en zal dan pas kunnnen zien of bij die alles werkt.

Reageer