Beantwoord

Nieuwe telefoon ruilen

• 4 juli 2020
  • 11 reacties
  • 1156 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik heb laatst een nieuwe telefoon gehaald. De Oppo Find X2 Pro, goed telefoon.

Mijn vraag is of ik de telefoon nog kan ruilen voor een andere, de nieuwe verlengde abonnement heb ik in juni nog verlengd. Als het niet kan is dat ook prima.

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 juli 2020, 15:02

Hallo @Jeetan 

Bij een abonnement met toestel krijg je 15 dagen bedenktijd op je toestelkredietovereenkomst, binnen deze 15 dagen kan je nog opzeggen en een ander abonnement met toestel nemen.

Zie voor meer informatie deze pagina onder bekijk je bedenktijd.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling#annuleren

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Jeetan 

Bij een abonnement met toestel krijg je 15 dagen bedenktijd op je toestelkredietovereenkomst, binnen deze 15 dagen kan je nog opzeggen en een ander abonnement met toestel nemen.

Zie voor meer informatie deze pagina onder bekijk je bedenktijd.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling#annuleren

Ja helaas is het langer dan 15 dagen, dan kan ik het niet omruilen.

Reputatie 7
Badge +18

@Jeetan 

Had je toch liever een andere?

Je geeft aan dat het ook prima is als je niet meer kan ruilen dus het toestel daar is niks mis mee?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Jeetan Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je een ander toestel gezien wat in jouw ogen beter(mooier)is?

Ben heel benieuwd welk toestel? En wat de rede is dat je het huidige toeste hebt genomen?

In principe is het wel een goede telefoon de Oppo Find X2 Pro. Ik had altijd een samsung galaxy. Ik zat te kijken naar de Samsung galaxy s20 pro. Maar heb toch de Oppo genomen want ik wou iets anders dan de samsung. Maar na een maandje te gebruiken denk ik toch wel dat ik liever weer een samsung wil. Meer customization en dergelijke. Maar ik zag op mijn bon dat ik net de telefoon 16 dagen heb dus ben ik over de 14 dagen en kan ik hem niet ruilen.

Reputatie 5
Badge +7

Het is nu een 2e hands telefoon. zou je op marktplaats kunnen verkopen en dan bij b.v MediaMarkt weer een ander type kunnen kopen. De 14 dagen recht van annulering vangvan de aankoop werkt zoiezo dat je een toestel zoals je dat in een winkel zou kunnen zien mag bekijken.  Niet alles uitpakken en in gebruik nemen en weer terugsturen.

Reputatie 7
Badge +18

Indien het toestel 2de hands wordt verkocht  dan zit @Jeetan nog wel vast aan het contract en zal dan eventueel een losse samsung moeten kopen en misschien OPPO afbetalen indien dat gunstiger is voor latere leningen.

Reputatie 7
Badge +18

@Jeetan Het is een dure telefoon en nu verkopen is erg ongunstig, je levert een hoop geld in. Ik neem aan dat je toch eerst wel wat reviews gelezen hebt voor dat je ‘m kocht en dan had je kunnen lezen dat Oppo een ander soort software schil dan Samsung heeft. De bediening van Samsungs is inderdaad nogal afwijkend van andere Android merken en ik denk dat je daarom even moet wennen.

Persoonlijk zou ik m’n contract van 2 jaar uitzingen met deze telefoon want ondanks de verschillen met Samsung lees ik dat het een heel goede telefoon is. Hij krijgt ook maar 2 jaar software updates wat wel erg kort is voor zo’n duur apparaat.

Als ik zoveel geld uit zou geven voor een telefoon zou ik echt een iPhone kopen want die is superieur aan alle telefoons qua prestaties en vooral qua software ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +20

@Jeetan Die Samsung S20 heb ik vandaag in mijn handen gehad, ik snap wel dat je die wilt.

Het blijven altijd moeilijke keuzes!

Ik ben en blijf   fan. Kan maar moeilijk wachten tot September dan komt de iPhone 📲 12 uit.

Nu verkopen is altijd verlies, maar misschien wil iemand met je ruilen? 
De OPPO Find X2 Pro is ook een prachtig toestel.

Reputatie 7
Badge +20

@Jeetan  Heb je de OPPO Find X2 Pro gelezen? 
 [REVIEW] OPPO Find X2 Pro Kijk eens wat een mooie foto’s 

Nee, Ik vind het een geweldige telefoon. Ik heb ook reviews gelezen voor een week lang. Ik zat twijfelen of ik een samsung of oppo wou, bent toch met te Oppo gegaan. Ik weet dat het lang duurt voordat ColorOS een update krijgt dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.  Maar ik weet niet echt waarom, maar in mijn achterhoofd heb ik echt liever een samsung galaxy s20. Ik weet dat het raar klinkt. Maar ik denk dat ik toch wel met de OPPO gaat. Hij maakt hele mooie fotos! :ok_hand_tone1:

Reageer