Beantwoord

Nieuwe telefoon tijdens abonnement

• 13 juni 2016
  • 7 reacties
  • 1615 Bekeken

als ik een of andere manier de telefoon op T-Mobile tijdens het contract kan veranderen
icon

Beste antwoord door Trajh91 13 juni 2016, 15:23

Je kan tijdens de looptijd van je contract in principe geen nieuw toestel krijgen. Er zijn wel wat mogelijkheden om dit alsnog te doen. Zo kan je bijvoorbeeld zelf het toestel uitkiezen, of kiezen voor early renewal (klik), waardoor je nu alvast een nieuw contract afsluit die aan het einde van je lopende contract ingaat. Je krijgt het nieuwe toestel dan direct, maar je contract gaat nog niet direct in. De kosten voor early renewal zijn €71,12.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Je kan tijdens de looptijd van je contract in principe geen nieuw toestel krijgen. Er zijn wel wat mogelijkheden om dit alsnog te doen. Zo kan je bijvoorbeeld zelf het toestel uitkiezen, of kiezen voor early renewal (klik), waardoor je nu alvast een nieuw contract afsluit die aan het einde van je lopende contract ingaat. Je krijgt het nieuwe toestel dan direct, maar je contract gaat nog niet direct in. De kosten voor early renewal zijn €71,12.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lukasz,

Welkom op ons forum! :)

Ik zie dat Trajh91 je al van een goed antwoord voorzien heeft, dit is inderdaad de optie die wij bieden als je eerder zou willen verlengen met een andere telefoon. Het nadeel hiervan is dat jouw huidige contract nog tot augustus 2017 loopt, dit zou betekenen dat je tot ongeveer 3 jaar met een nieuwe telefoon zou moeten doen, dat is behoorlijk lang.. Welke telefoon heb je op het moment en wat is het probleem waardoor je een andere telefoon zou willen?

Als wij iets voor je kunnen doen, horen we dat graag van je!
Ik ben heel blij. Ik heb een LG G3 Zwart en ik merkte dat heel vaak bevriest en niets kan worden gedaan Zelfs langzaam begon uit te schakelen zonder reden. Ik heb geen een laptop kun je zeggen dat deze telefoon alleen ik het vervangt. Ik vroeg me af op iets beters. Ik dacht dat de LG G5. Nu denk ik aan de LG V10. Altijd had ik een goede gesprekken en ik wil dat ook blijven. Ik groet en dank u. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lukasz,

Als jij blij bent dan zijn wij dat ook. Betekent dit dat je wel voor de Early Renewal wilt gaan? Je hebt interesse in mooie toestellen. Ik heb zelf geen ervaring met de LG, maar heb wel positieve dingen gehoord. Als je wilt dan kan ik je ook laten bellen door mijn collega's van de verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen naar een leuk aanbod kijken.

Als je gebeld wilt worden, laat mij dan weten welk dag en tijdstip jou het beste uitkomt. 🙂
Chciałbym zmienic na telefon LG V10. Co musze zrobic
Jakie sa koszty ?
Hoi Lukasz.

Op het forum wordt helaas niet in het Pools gepost. Nederlands en Engels zijn de gangbare talen hier.

Je zou willen switchen naar de LG V10 en daarvan weten wat de kosten zijn?
Wil je de kosten weten in combinatie met een Early Renewal? Daar zou de verkoopafdeling je over moeten kunnen inlichten.

Als je het geld hebt liggen, kun je natuurlijk ook een losse telefoon kopen en die gebruiken. Dan kun je aan het einde van je contractperiode kijken of je een abonnement met toestel (als reserve) wilt, of overstappen naar een Sim Only abonnement.

Reageer