Beantwoord

nog bijna 400 mb over en geen mobiele dataverbinding

• 19 april 2015
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 2
mijn telefoon is LG optimus E975
zaterdagavond niks aan de hand en nu zondagmorgen 19-04 kom ik niet meer op het mobiele data internet van t-mobile. enkele keren opnieuw opgestart zonder resultaat. alleen via mijn wifi verbinding van kpn maar t-mobile in een keer niks meer. Dit is al enkele uren zo. de 3G data tekentje bovenaan mijn scherm geeft aan dat ik gewoon verbinding heb. gisteravond niks aan de hand en nu al een hele tijd geen mobiele data verbinding meer. is er een storing bij t-mobile..dit is zo 10x niks..

en wat dacht je van een netwerkradar app installeren. dat werkt toch ook niet als je geen verbinding krijgt. heb het maar meteen weer afgegooid want ze willen altijd alles van je weten.

is er iemand die me hiermee kan helpen.
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door monkya 20 april 2015, 18:54

Ik heb maandagochtend klantenservice gebeld en mijn probleem kenbaar gemaakt. Een klein uurtje later deed alles weer gewoon en dat doet het nu maandagavond nog steeds. Probleem opgelost dus. Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik ben weer blij. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi monkya

Heb je de instellingen al nagelopen of die nog correct staan in het toestel?
Je kunt hiervoor dit stappenplan volgen.
Reputatie 2
ik heb de stappen opgevolgd, maar heeft me niet verder geholpen.
Reputatie 7
Badge +9
Ervaar je dit probleem overal of op een plek? Het is natuurlijk mogelijk dat er een storing of werkzaamheden zijn met de mast op je thuislocatie.
Reputatie 2
Ik heb maandagochtend klantenservice gebeld en mijn probleem kenbaar gemaakt. Een klein uurtje later deed alles weer gewoon en dat doet het nu maandagavond nog steeds. Probleem opgelost dus. Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik ben weer blij. 🙂

Reageer