Beantwoord

nokia 7plus

• 16 juli 2019
  • 9 reacties
  • 849 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 8 reacties
De laatste tijd bevriest het scherm regelmatig. Alleen uit/aan via knop lost probleem op. Ik zie op internetfora veel identieke meldingen. Nieuw scherm lijkt enige dat werkt... Moet ik hem te reparatie aanbieden?
icon

Beste antwoord door lock 19 juli 2019, 10:07

Begin augustus met de maandelijkse update volgt een fix volgens Nokia.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Ik zie inderdaad ook veel meldingen hierover.

Heeft u de workarounds zoals op dit forum al geprobeerd?
Er staan diverse in. Welke bedoel je? Overigens, ik heb er geeneen gevonden die voor iedereen werkte. En voor mij. De enige die lijkt te werken is nieuwe hardware (diverse fora melden dit).Toen ik net wilde inloggen hing de Nokia weer...
Reputatie 4
Badge +4
Er staan er inderdaad diverse in, maar u geeft zelf al aan dat geen van allen werkt in uw geval.

Ik denk dat u dan toch het beste het toestel ter reparatie aan kunt bieden, maar ik zou van tevoren wel informeren bij T-Mobile of dit onder garantie valt of dat u de kosten zelf moet dragen...
Begin augustus met de maandelijkse update volgt een fix volgens Nokia.
Reputatie 4
Badge +4
Dat is mooi. Prettig dat Nokia nu in ieder geval aangeeft met een oplossing te komen een tijd radiostilte...
Elke ochtend bij eerste gebruik zat de telefoon meermaals vast. Vanmorgen update gehad: geen enkele keer meer gebeurd. Fingers crossed!
Inmiddels weer screen locks. Telefoon gaat terug. Hier ga ik niet nog 1,5 jaar mee kloten.
Daarom ben ik van Nokia, eigenlijk HMD afgestapt, heb er twee gehad in een jaar tijd, de 6 werd een drama ding na de upgrade naar Android 9, toen ging gelukkig het scherm aan diggelen.
Oveegestap op de 6.1, ging even.prima totdat er gewoon zonder aanleiding dat ding op "niet storen" sprong en ik oproepen ging missen, fabrieksreset gedaan een week later zelfde elende, dus maar weer een andere aangeschaft, nu de Huawei P20 lite, en die doet het prima.

Nokia 6.1 ligt er nog voor nood, de 6 heb ik laten repareren en weggeven.
Wel jammer. Want voor dit probleem ontstond was het een prima ding.
De volgende wordt ook een android one. Dit blijft nog steeds de beste optie voor een schone android met regelmatige updates.

Reageer