Beantwoord

Nokia 8 geluidsprobleem met bellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo, ik heb sinds een paar dagen de Nokia 8 en op zich bevalt het goed. Echter vandaag kon ik de andere kant van de lijn alleen volgen indien ik de speaker inschakelde. (het geluid viel met tussenposen uit) Is er iemand bekend met dit probleem?
icon

Beste antwoord door David 29 december 2017, 12:54

Hoi Chris,

Goed om te lezen dat jouw Nokia goed bevalt, het is dan alleen wel jammer dat het geluid van de gesprekken soms wegvalt.

Ik neem aan dat je met speaker de luidspreker bedoelt? De speaker is eigenlijk het gedeelte van de telefoon wat je aan je oor houdt. Het klinkt dus alsof bij jou de speaker niet goed functioneert en dan lijkt het al gauw een probleem met de hardware te zijn. Je kunt nog een fabrieksreset proberen, maar als het daadwerkelijk een hardwarematig probleem is, dan zal dit ook niet helpen. Jouw toestel zal dan toch ter reparatie ingeleverd moeten worden. Ik raad je dan ook aan om zo snel mogelijk terug te gaan naar de verkoper van jouw Nokia om dit aan te kaarten. Zij kunnen je dan ook gelijk de garantievoorwaarden uitleggen en de volgende stappen, zodat je zo snel mogelijk weer een goedwerkende telefoon hebt!

Als wij hier nog iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Chris,

Goed om te lezen dat jouw Nokia goed bevalt, het is dan alleen wel jammer dat het geluid van de gesprekken soms wegvalt.

Ik neem aan dat je met speaker de luidspreker bedoelt? De speaker is eigenlijk het gedeelte van de telefoon wat je aan je oor houdt. Het klinkt dus alsof bij jou de speaker niet goed functioneert en dan lijkt het al gauw een probleem met de hardware te zijn. Je kunt nog een fabrieksreset proberen, maar als het daadwerkelijk een hardwarematig probleem is, dan zal dit ook niet helpen. Jouw toestel zal dan toch ter reparatie ingeleverd moeten worden. Ik raad je dan ook aan om zo snel mogelijk terug te gaan naar de verkoper van jouw Nokia om dit aan te kaarten. Zij kunnen je dan ook gelijk de garantievoorwaarden uitleggen en de volgende stappen, zodat je zo snel mogelijk weer een goedwerkende telefoon hebt!

Als wij hier nog iets voor jou kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Dank je David, het is inderdaad de speaker die af en toe wegvalt. Ik zal je advies ter harte nemen en het toestel terug sturen. Als dit binnen 30 dagen is krijg ik mijn geld geretourneerd, al vind ik dit vervelend want heb de telefoon in een speciale actie gekocht en kan dus voor hetzelfde bedrag niet dezelfde telefoon terugkopen. Maar ja, een telefoon die alles kan behalve bellen is niet wat ik voor ogen heb.
Thanks again,
Chris
Reputatie 7
Badge +18
Hey Chris,

Misschien kun je bij de verkoper navraag doen of er nog wat mogelijk is? Het zou inderdaad wel jammer zijn als je niet voor hetzelfde bedrag dezelfde telefoon krijgt, omdat de speaker het niet doet. Een telefoon zonder speaker is inderdaad geen doen!

Fijne jaarwisseling alvast, Chris!
Als je het toestel laat repareren (dus zonder geld terug) dan ben je toch verzekerd van hetzelfde toestel maar dan werkend? Als ze het niet kunnen repareren moeten ze het toestel vervangen.
Dat klopt Eric, maar dan ben ik het toestel zeker 4 - 6 weken kwijt is me verteld. Ik heb geen andere telefoon tot mijn beschikking.

Reageer