Beantwoord

Nokia 9 pureview actie

• 17 maart 2019
  • 18 reacties
  • 1511 Bekeken

Hoi ik heb op 14 maart een nokia 9 pureview besteld heb de nokia op 15 maart ontvangen alleen wanneer ik mij inschrijf voor de oordopjes actie word mijn IMEI nummer niet geaccepteerd...

Alvast bedankt,

Hasret
icon

Beste antwoord door Lexus mania 18 maart 2019, 20:23

Gelukt! Ik ben naar de winkel geweest. Daar zijn we niet via de T-Mobile link maar via Nokia zelf naar de actie site gegaan. Daar werkt hij wel.

http://Nokia.myactions.eu
Bekijk origineel

18 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem! Aangeschaft op 9 maart en ontvangen op 15 maart, maar de IMEI wordt niet geaccepteerd.

Groetjes, Ilse
Ik heb ook beide IMEI nummers geprobeerd en ook zonder de /02 aan het eind, maar nog steeds geen succes.......
Hier het zelfde probleem. Hij herkent de emei niet. Ik heb contact gehad met Nokia support. Deze gaven aan dat in Nederland de draadloze oordopjes meegegeven moeten worden vanuit de winkel. Je kan ze absoluut niet aanvragen via de site. Alleen in de UK worden de oordopjes via de post bezorgd.
Oke dus T-Mobile heeft foutieve informatie gegeven? Hoop dat ze dit nog wel gaan oplossen, ik heb mijn telefoon laten bezorgen en ze zaten er niet bij.
Ja, daar lijkt het wel op. Heb vandaag contact gehad. Ze gaan uitzoeken hoe en wat. Ook zij zagen dat mijn IMei wel goed was maar dus niet werkt.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag, Wat lastig mensen, hebben jullie Deze link gebruikt?
Goedemiddag, Wat lastig mensen, hebben jullie Deze link gebruikt?
Ja dat is m
Reputatie 7
Badge +17
Wat raar, er staat toch duidelijk dat je tot 29 maart kan registreren.

Pre-order een Nokia 9 PureView bij T-Mobile tussen 24/02/2019 en 15/03/2019 en ontvang gratis True Wireless Earphones! Registreren is tot en met 29 maart mogelijk.

Ik probeer met jullie mee te denken.
Kon je ook niet registreren?
Hier het zelfde probleem. Hij herkent de emei niet. Ik heb contact gehad met Nokia support. Deze gaven aan dat in Nederland de draadloze oordopjes meegegeven moeten worden vanuit de winkel. Je kan ze absoluut niet aanvragen via de site. Alleen in de UK worden de oordopjes via de post bezorgd.

Wat raar dat het dan wel op de site van Nokia staat ? Of zie ik dat verkeerd 🤔
Gelukt! Ik ben naar de winkel geweest. Daar zijn we niet via de T-Mobile link maar via Nokia zelf naar de actie site gegaan. Daar werkt hij wel.

http://Nokia.myactions.eu
Reputatie 7
Badge +17
@Lexus mania Fijn bericht.
nu wachten op de oordopjes.
Hopelijk kunnen de andere mensen hier ook iets mee.
@Hasret66 @MissIlse112
YES gelukt! Bedankt @Lexus mania en @CrisTien
Hebben jullie de oordopjes ontvangen? 🤔
Nee, nog niets van vernomen. Heb in het begin een mail gekregen, dat de aanvraag gelukt was en in behandeling. Dat het een aantal weken (8 volgens mij) zou duren. Die 8 weken zijn al even voorbij.
Ja hier hetzelfde. Volgens mij moeten ze uiterlijk deze week komen.. vond het vreemd dat ik er helemaal niks van gehoord had.
Ik hoor graag van jullie wanneer ze binnen zijn.
Iemand al wat gehoord of gekregen? Zitten al bijna in juni en heb nog helemaal niets?
Net met Nokia op de chat gezeten.
1- T-Mobile heeft de verkeerde link laten gebruiken.
2- T-Mobile was geen onderdeel van de actie. T-Mobile maakte geen onderdeel uit van deze actie. We hadden ze dus sowieso nooit gekregen. Ik ga morgen T-Mobile weer contacten. Ongekend dit.

Reageer