Beantwoord

Nokia Asha 302 werkt niet naar behoren

Hallo, 

Ik heb een Nokia asha 302 , ik heb nu een nieuwe simkaart ontvangen van jullie aangezien mijn oude simkaart volgens jullie niet meer goed functioneerde. 
Maar nu na het wisselen van mijn simkaart functioneert het nog niet.
Mijn app werkt nog steeds niet thuis , en mijn oproepen krijg ik nog steeds niet binnen. 
Ook valt mijn toestel nog steeds uit tijdens gesprekken en kan ik zelf 9 van de 10 gesprekken niet ontvangen en niet uitvoeren. 

Wat valt hieraan te doen. 

Eind oktober krijg ik pas een nieuw telefoonnummer. Dus dat duurt nog te lang om niet gebeld te kunnen worden en zelf te kunnen bellen.
icon

Beste antwoord door Bram 4 februari 2014, 12:47

@TristanPlum1986

In dat geval wil ik je aanraden om je toestel op te sturen ter reparatie. Je kunt je toestel via deze link aanmelden en hier vind je ook meer informatie terug.

Bekijk origineel

8 reacties

Zou er graag iemand van de beheerders een antwoord kunnen verstrekken ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn de regels van het forum in acht te nemen en niet meerdere malen dezelfde vraag willen posten?

Je word zo snel mogelijk geholpen als er iemand beschikbaar is die jou vraag kan beantwoorden. (het is een beetje weekend)

Zou je zo vriendelijk willen zijn de regels van het forum in acht te nemen en niet meerdere malen dezelfde vraag willen posten?

Je word zo snel mogelijk geholpen als er iemand beschikbaar is die jou vraag kan beantwoorden. (het is een beetje weekend)

Sorry JohnH , 

Maar het is nogal vervelend om niet gebeld , gesmst of wat dan ook te kunnen worden , en zelf ook niet te kunnen bellen...
Heb je de meest recente software op de telefoon staan?
Is je batterij aan vervanging toe?

Wat heb je allemaal geprobeerd om zelf tot een oplossing van het probleem te komen?
Batterij is pas vervangen
Meest recente software staat erop
Lader doet het ook nog prima
Nieuwe sim kaart. 
telefoon is nog geen 2 jaar oud. 
Heb alles geprobeerd wat er te proberen valt.
Reputatie 4
@TristanPlum1986

In dat geval wil ik je aanraden om je toestel op te sturen ter reparatie. Je kunt je toestel via deze link aanmelden en hier vind je ook meer informatie terug.
Hallo Bram,

Kan ik dan een vervangend toestel van jullie krijgen want moet wel bereikbaar kunnen blijven.
Reputatie 4
@TristanPlum1986

T-Mobile beschikt zelf niet over leentoestellen. Je kan bij je verzekeraar in aanmerking komen voor een leentoestel indien je hiervoor een verzekering hebt afgesloten. Ik adviseer je om hierover contact op te nemen met je verzekeraar.

Reageer