Beantwoord

Nokia lumia 800 & abbonnementskosten

• 11 juli 2014
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Mijn nokia lumia 800 doet de laatste tijd een beetje raar en gaat uit t niets gewoon uit en niet meer aan. De batterij is dan wel opgeladen. Wat kan ik hiertegen doen?

En ik heb een abonnement waarbij ik onbeperkt internet heb. Dit is vreemd, want ik krijg altijd smsjes wanneer ik buiten mijn bundel ga. IK HEB EEN ONBEPERKT INTERNET ABBO DAN WAAROM KRIJG IK DIT?
EN WAAROM WORDT HET VERLAAGD HET IS ONBEPERKT!!! t wordt eens een keer tijd dat jullie gaan kijken naar mijn bundels die ik heb en jullie facturen aanpassen. Want nu krijg ik steeds onnodige smsjes want ik heb een ONBEPERKTE abbo! Ik hoop voor jullie dat jullie wel weten wat het is want het is al een tijdje zo dat ik smsjes krijg. Ook krijg ik soms 'extra kosten of buiten bundel' terwijl niet duidelijk staat aangegeven waarvan die kosten zijn. controleer al mijn facturen maar en dan hoor ik t wel van jullie. En ik vindt het al helemaal idioot dat ik de vorige rekening een superhoge rekening kreeg omdat ik maar een paar min buiten mn bundel had gebeld naar een mobiele nummer. Ik maak nooit mijn minuten op, dan waarom krijg ik nu opeens een vette rekening. ik krijg toch ook geen geld terug omdat ik mijn minuten nooit op maak!!
icon

Beste antwoord door Jordy01 14 juli 2014, 16:10

@ shelinachantal

Welkom op het T-Mobile Forum!

Volledig zinnen in hoofdletters typen is niet netjes en staat voor schreeuwen. Dat is gedrag wat we op dit forum beschouwen als onwenselijk.
Natuurlijk help ik je wel graag verder. Je geeft aan dat jouw Nokia Lumia 800 problemen vertoont. Heb je al eens geprobeerd om jouw toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Een stappenplan vind je op toestelhulp.
Verder vraag je waarom je smsjes krijgt over het verbruiken van je bundel als je onbeperkt internet hebt. Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Een onbeperkt internetbundel houdt in dat je kunt internetten zonder kosten. Zodra je internetbundel is opgebruikt gaat je snelheid naar beneden maar kun je wel gewoon blijven internetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
@ shelinachantal

Welkom op het T-Mobile Forum!

Volledig zinnen in hoofdletters typen is niet netjes en staat voor schreeuwen. Dat is gedrag wat we op dit forum beschouwen als onwenselijk.
Natuurlijk help ik je wel graag verder. Je geeft aan dat jouw Nokia Lumia 800 problemen vertoont. Heb je al eens geprobeerd om jouw toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Een stappenplan vind je op toestelhulp.
Verder vraag je waarom je smsjes krijgt over het verbruiken van je bundel als je onbeperkt internet hebt. Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Een onbeperkt internetbundel houdt in dat je kunt internetten zonder kosten. Zodra je internetbundel is opgebruikt gaat je snelheid naar beneden maar kun je wel gewoon blijven internetten.

Reageer