Beantwoord

Nokia Lumia 930 gaat niet uit maar herstart

• 4 september 2016
  • 6 reacties
  • 766 Bekeken

Mijn Nokia Lumia 930 start vanzelf weer op na uitschakelen. Dit doet zich voor na de upgrade naar Windows 10.
Ik kan hem dus helemaal niet meer uit zetten. Hij gaat uit als de accu leeg is, maar zodra ik de oplader aansluit, start hij weer op.
icon

Beste antwoord door Amy 5 september 2016, 11:29

Hey Tinkewel,

Vreemd dat dit gebeurt zeg! Ik ben even aan het Google-en geslagen en ik zag dat meer mensen hier last van hadden. Aangeraden wordt om een hard reset uit te voeren. Heb je dit toevallig al gedaan? In dit forumtopic vind je daar meer informatie over. Je vindt daar meer tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Wil je ons op de hoogte houden hier? We horen graag of de reset werkt!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tinkewel,

Vreemd dat dit gebeurt zeg! Ik ben even aan het Google-en geslagen en ik zag dat meer mensen hier last van hadden. Aangeraden wordt om een hard reset uit te voeren. Heb je dit toevallig al gedaan? In dit forumtopic vind je daar meer informatie over. Je vindt daar meer tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Wil je ons op de hoogte houden hier? We horen graag of de reset werkt!
Dank je wel! Ik had al een hard reset gedaan, maar ook hier weer gewoon opstarten, na moeizaam afsluiten. Uiteindelijk heb ik hem helemaal terug naar fabrieksinstellingen gedaan. Windows 10 er af. Toen nogmaals een hard reset gedaan en nu..... Helemaal goed! Ben nog aan het dubben of ik Windows 10 er weer opzet, want moest daar ontzettend aan wennen.
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tinekewel,

Graag gedaan natuurlijk. Super slim dat je zelf nog het een en ander hebt uitgeprobeerd en fijn om te horen dat hij het nu weer helemaal goed doet!

Tja.. Windows 10 is misschien even wennen. Maar heeft ook wat gave features. En mocht je toestel na de update weer niet naar behoren werken weet je in ieder geval wat te doen 😉.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden hier!
Reputatie 1
rare verhaal, ik zou natuurlijk WIndows 10 aanraden, omdat het gewoon ietsje beter werkt met je telefoon 🙂. Heb je eens probeert de update opnieuw te uitvoeren?

Groetjes uit Duitsland,
Sebastiaan
Ik heb de update opnieuw uitgevoerd, omdat ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig ben naar Windows 10 op mijn telefoon. En hoezo een raar verhaal? Het is hartstikke vervelend dat ik nu bijvoorbeeld last heb dat om de haverklap mijn WiFi vanzelf uitgaat. Dàt is een raar verhaal! :? Vooral, omdat dat handmatig in- en uitgeschakeld moet worden. Maar ik google het wel een keertje als ik tijd en vooral zin heb. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi tinekewel,

Als het beter werkt zonder de Windows 10 dan moet je hem natuurlijk gewoon verwijderen. Ik hoop dat alles weer goed werkt. 😉

Reageer