Beantwoord

Nokia n73 unlock

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 1169 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi
ik wil een ander simkaart in de Nokia n73 doen maar dat werkt niet hoe kom ik in het bezit van de unlock code van dat toestel.
Kan ik dan ook een Australië simkaart gebruiken.

Nokia N73
IMEI [verwijderd door moderator]

met vriendelijke groet.
Sjack
[verwijderd door moderator]
icon

Beste antwoord door Folkert 27 november 2018, 09:33

Beste Jack,

Ik lees net op deze site dat in Australië het 2G netwerk al geheel verdwenen is. De N73 ondersteunt wel enkele 3G frequenties die ze daar gebruiken volgens deze site. Internet via 3G zal dan wel werken maar je kunt mogelijk niet meer bellen en sms'jes versturen want dat gaat bij dit toestel nog via 2G denk ik.

Nu is de vraag bij welke provider de N73 ooit is gekocht want die provider (of de provider die de oude provider ooit heeft opgekocht) zal een code kunnen geven.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Jack,

Ik lees net op deze site dat in Australië het 2G netwerk al geheel verdwenen is. De N73 ondersteunt wel enkele 3G frequenties die ze daar gebruiken volgens deze site. Internet via 3G zal dan wel werken maar je kunt mogelijk niet meer bellen en sms'jes versturen want dat gaat bij dit toestel nog via 2G denk ik.

Nu is de vraag bij welke provider de N73 ooit is gekocht want die provider (of de provider die de oude provider ooit heeft opgekocht) zal een code kunnen geven.

Groet, Folkert
Hi Folkert
ik heb het toestel bij T mobile gekocht toen der tijd.
En inderdaad het 2 g netwerk is er niet meer
groet, Jack
Reputatie 7
Badge +18
Hi Jack,

Simlock verwijderen kan via deze pagina.

Groet, Folkert

Reageer