Beantwoord

Nummer blokkeren

Ik heb een oude Nokia kan ik daar nummers op blokkeren
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 7 juli 2015, 14:50

Hey M.p.damen,

Het is toch wel handig als we wat preciezer weten welk toestel het is! Nokia rond 2005 behoorlijk wat toestellen uitgebracht!

Is het misschien zoiets?

Bij dit toestel kun je namelijk naar (in het Engels) Menu - Settings - Security Settings en hier kun je dan Restrict incoming calls kiezen. Daar kun je dan het nummer intikken wat je geblokkeerd wilt hebben! Misschien werkt het bij meerdere Nokia's op deze manier!

Laat het even weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi M.p.damen,

Welkom op het forum! Hoe oud is oud? 😉 Welk type heb je? Dan ga ik uitzoeken hoe je nummers kunt blokkeren! Je kunt zelf ook alvast kijken op onze toestelhulp pagina, daar staan de instructies en handleidingen van diverse Nokia toestellen. In de handleiding staat meestal aangegeven hoe je een nummer kunt blokkeren.

Ik hoor het graag van je!
Nou ik denk een jaar of 10 mijn man kan met de,nieuwere
Versie niet mee over weg
Reputatie 7
Badge +20
Hey M.p.damen,

Het is toch wel handig als we wat preciezer weten welk toestel het is! Nokia rond 2005 behoorlijk wat toestellen uitgebracht!

Is het misschien zoiets?

Bij dit toestel kun je namelijk naar (in het Engels) Menu - Settings - Security Settings en hier kun je dan Restrict incoming calls kiezen. Daar kun je dan het nummer intikken wat je geblokkeerd wilt hebben! Misschien werkt het bij meerdere Nokia's op deze manier!

Laat het even weten! 🙂
Oke heel erg bedankt gr geja

Reageer