Beantwoord

Nummer blokkeren

Ik wil een buitenlands nummer blokkeren. word zomaar gebled en heb gelezen dat je daar mee moet oppassen. nu werkt oproep blokkeren bij mij sony z1 niet. (netwerk of simkaart fout).

is er nog een andere manier om dit nummer te blokkeren?

groetjes michael
icon

Beste antwoord door David 3 september 2015, 11:29

Hey Michael,

Welkom op ons Forum! :)

Wij kunnen alleen algemene blokkades aanzetten, dus die voor alle buitenlandse nummers zouden gelden. Dit is waarschijnlijk ook niet wat je wilt? Op welke manier probeer je op jouw Sony het nummer te blokkeren? Had je de handleiding er al op nageslagen hoe je dit moet uitvoeren?

Laat even weten of het allemaal lukt en anders kun je jouw vragen natuurlijk altijd nog stellen!
Bekijk origineel

3 reacties

Probeer eens Mr.Number...verkrijgbaar in de App-Store

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mrnumber.blocker
Je kunt het ook aangeven bij je provider als ik het goed heb begrepen met een geldige reden. Dus even Tmobile een berichtje sturen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Michael,

Welkom op ons Forum! :)

Wij kunnen alleen algemene blokkades aanzetten, dus die voor alle buitenlandse nummers zouden gelden. Dit is waarschijnlijk ook niet wat je wilt? Op welke manier probeer je op jouw Sony het nummer te blokkeren? Had je de handleiding er al op nageslagen hoe je dit moet uitvoeren?

Laat even weten of het allemaal lukt en anders kun je jouw vragen natuurlijk altijd nog stellen!

Reageer