Beantwoord

Nummerweergave aanzetten

  • 20 april 2018
  • 5 reacties
  • 4738 Bekeken

Beste, mijn nummerweergave staat aan volgens mijn telefoon maar als ik bel, bel ik nog steeds privé.
Ik heb het toestel al eens aan en uit gezet. Iemand nog tips?
icon

Beste antwoord door CrisTien 20 april 2018, 19:50

Hallo Sanne91,

Kijk eens in de app/Site in jouw account van Tmobile of je daar soms nummerweergave hebt geblokkeerd!

Je kan dat vinden onder

Mijn gegevens & instellingen

Blokkades.

Hopelijk is het dan opgelost.

Laat even het resultaat weten aub.

Succes
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Sanne91,
Kijk eens in de app/Site in jouw account van Tmobile of je daar soms nummerweergave hebt geblokkeerd!
Je kan dat vinden onder
Mijn gegevens & instellingen
Blokkades.
Hopelijk is het dan opgelost.
Laat even het resultaat weten aub.
Succes
Hoi CrisTien,

Ik heb wel de knop Gegevens en Instellingen maar Blokkades kan ik nergens vinden.
Ook op de andere pagina's gekeken maar ook daar niet te vinden. Alleen over me simkaart blokkeren.
Reputatie 7
Badge +20
Even iets naar beneden scrollen zie foto



Ik gebruik de app maar op de site staat hetzelfde!
Blokkades staat er bij mij echt niet tussen, ik heb nu de app gedownload en ook daar niet.
Kan het komen omdat dit een werktelefoon heb? Ik mag daarom bepaalde dingen niet wijzigen zoals het abonnement.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sanne,

Wat fijn dat CrisTien al zo met jou mee heeft gedacht!

Zakelijke abonnementen kunnen inderdaad wat beperkingen hebben, die alleen via de telekombeheerder aangepast kunnen worden. Je kunt daarom het beste even met hem/haar contact opnemen om te informeren of dit gewijzigd kan worden in jouw abonnement. :)

Laat het ons maar weten als je meer vragen hebt. We staan voor je klaar!

Reageer