Vraag

Nummerweergave bij inkomende oproepen

Waarom krijg ik alleen anoniem in mijn scherm staan als ik gebeld word in het buitenland?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hey Studioocean,

Opmerkelijk dat het alleen in het buitenland gebeurt! :S Of is dit in Nederland ook zo, maar had je het nog niet ervaren?

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en of de laatste versie software op dit toestel staat? Dit probleem zien we namelijk vaker voorkomen bij iPhones met de laatste update. Hier zit in sommige gevallen een bug in waardoor de oproepen binnenkomen als anoniem, ook als deze opgenomen zijn in de contactenlijst. Als dit zo is, kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen (na een back-up gemaakt te hebben) om te kijken of dit jouw probleem oplost. Het kan echter ook zo zijn dat het afwachten is op de nieuwe versie, waarin de bug verholpen is.

Ervaar je dit probleem bij alle inkomende gesprekken of alleen bij één/sommigen? Het is in ieder geval zeker dat de beller het anonieme bellen niet zelf heeft ingeschakeld? Lijkt me stug, maar alles uitsluiten is toch het beste! 😉

Ik ben benieuwd naar jouw reactie!
Hi David,

Alleen in buitenland. Laatste update.

Heb geprobeerd met een ander toestel ook in buitenland naar mijn toestel te bellen en die heeft anoniem uitgeschakeld dus dat kan het niet zijn. Ik was met nog iemand heeft ook T mobile en heeft hetzelfde probleem. De persoon waarmee we belde heeft Vodafone (slechte keus uiteraard:) maar hij heeft de laatste update ook, ook iPhone maar heeft het probleem niet.

Ik zal in iedergeval Mn tel opnieuw installeren en dan opnieuw proberen. Weet dan alleen volgende maand pas of het gewerkt heeft. Ben inmiddels weer terug.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Studioocean,

Aah oke welkom terug! Je kan bij je volgende reis inderdaad de tips van David volgen en probeer ook even verschillende netwerken uit in het land waar je bent. Wellicht dat dat ook helpt! Mocht dit allemaal niet werken, trek dan even aan de bel!

Reageer