Vraag

Oneplus 5 niet meer te benaderen

• 5 december 2017
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Beste mensen,

lastig probleempje hier. Ik heb mijn Oneplus 5 laten vallen. Hierdoor barsten in het scherm en het 1/3 linker deel van het scherm reageert niet op aanraking.
Hierdoor is de pincode niet meer in te toetsen. Ook de PUKcode bevat de cijfers 1,4 en 7 ( allemaal links op het scherm.
Ik wilde de foto's en video's veilig stellen maar mijn PC herkent de telefoon niet als externe schijf omdat ie niet ontgrendeld is ....Nu bestaat er een USB to type C aansluiting . Weet iemand of mijn keyboard van bijv PC direct herkent wordt door het toestel en ik de PUK / pincode wel kan invullen...

Andere ideeën ?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi ICETEE,

Oef, dat is een flinke valpartij geweest zeg! :S Had je geen back-up gemaakt in de afgelopen tijd?

Via Google kom ik wel op een aantal, alternatieve, opties, wellicht zit daar wat tussen? Zelf bieden wij geen OnePlus-toestellen aan, dus ik zou je niet aan een gegarandeerde oplossing kunnen helpen. Misschien dat er een ander forumlid langskomt met de gouden tip voor jouw probleem! Mocht je zelf een oplossing hebben gevonden, horen we dat ook graag!
Ha David,

nee geen backup. Half jaar oud en 128 Gb geheugen....dat was qua ruimte nog niet nodig.
Achteraf wel handig geweest .... tja achteraf..
Ik google door

Reageer