Beantwoord

OnePlus 6 4g en bellen tegelijk

• 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 2082 Bekeken

Ik heb problemen met het bellen en internetten tegelijk. Ik zou verwachten dat dit gewoon moet kunnen. Als ik bijvoorbeeld rdp sessie wil starten via adhoc om mijn laptop en wil bellen met een klant dan moet dat toch gewoon kunnen?
icon

Beste antwoord door Folkert 15 januari 2019, 14:33

Beste Michael,

Dat kan alleen bij sommige abonnementen en toestellen. Kijk op deze pagina voor bellen via 4G (VoLTE). Bij alle overige abonnementen bel je via 3G en dat kan niet tegelijk met (3G en 4G) data.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Michael,

Dat kan alleen bij sommige abonnementen en toestellen. Kijk op deze pagina voor bellen via 4G (VoLTE). Bij alle overige abonnementen bel je via 3G en dat kan niet tegelijk met (3G en 4G) data.

Groet, Folkert
Klopt, ik lees dat ik dat zou moeten kunnen.
T-Mobile unlimited EU icm een volledig ge-updatet oneplus 6.

Ik zie alleen de optie in het menu niet om het aan te zetten. Wat zijn ik dan over het hoofd?
Zie bijlagen

Reputatie 7
Badge +18
Ik lees her en der dat de Oneplus 6 nog niet ondersteund wordt, b.v. ook niet bij KPN en diverse Duitse aanbieders.

Wanneer gaat T-Mobile de OnePlus 6 ondersteunen? Andere providers doen het al wel, en wordt langzamerhand toch een deal breaker voor mij. Dan stap ik toch einde contract over naar een andere provider.

Reageer