Beantwoord

OnePlus 6 VoLTE Ondersteuning

Beste mensen van dit forum,

Ik vroeg mij af wanneer VoLTE voor de OnePlus 6 beschikbaar is, aangezien het op andere nieuwe telefoons wel al beschikbaar is. Ik denk dat meerdere mensen met een OnePlus 6 een antwoord op deze vraag willen.

Groeten, Berend
icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2018, 14:33

Hoi Berend,

We bieden VoLTE op dit moment alleen aan bij Go Unlimited USA, in combinatie met een geschikt toestel. Op deze website vind je meer informatie over VoLTE op het T-Mobile netwerk. Ontwikkelingen rondom VoLTE worden in dit topic gedeeld, waar ook een collega reageert die hier regelmatig mee bezig is.

Aangezien er al een algemeen topic is gaat dit topic op slot. Je kunt in het algemene topic reageren.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Berend,

We bieden VoLTE op dit moment alleen aan bij Go Unlimited USA, in combinatie met een geschikt toestel. Op deze website vind je meer informatie over VoLTE op het T-Mobile netwerk. Ontwikkelingen rondom VoLTE worden in dit topic gedeeld, waar ook een collega reageert die hier regelmatig mee bezig is.

Aangezien er al een algemeen topic is gaat dit topic op slot. Je kunt in het algemene topic reageren.