Beantwoord

OnePlus 6T

• 15 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 2291 Bekeken

Goeie middag,

De nieuwe oneplus 6T wordt einde van deze maand gelanceerd

en in america is de telefoon verkrijgbaar via de carrier T-Mobile

Gaat dit in Nederland ook gebeuren kan ik gewoon naar de T-Mobile shop om mijn abbonement te verlengen met deze telefoon en komt er nog een mooie actie aan voor dit toestel?

zoals het er nu uitziet kan kan ik m bij Belsimpel bestellen met T-Mobile maar ga altijd liever naar een T-Mobile shop

Bedankt voor de reactie

Groeten Niels
icon

Beste antwoord door Bas 17 oktober 2018, 10:55

Hey Nizzle,

Excuses voor de late reactie. Ik ben het direct voor je gaan navragen! Zodra ik hier een reactie op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten! 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Nizzle,

Excuses voor de late reactie. Ik ben het direct voor je gaan navragen! Zodra ik hier een reactie op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten! 😃
Hey Nizzle,

Excuses voor de late reactie. Ik ben het direct voor je gaan navragen! Zodra ik hier een reactie op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten! :D

Thanks Bas,

ben erg benieuwd

nog 2 weken wachten voor de realease can't wait
Hey Nizzle,

Excuses voor de late reactie. Ik ben het direct voor je gaan navragen! Zodra ik hier een reactie op heb, laat ik het je uiteraard meteen weten! :D

Hey Bas,

is er al wat meer bekend over de oneplus 6t en T-Mobile

vandaag de launch gekeken en vanaf volgende week is ie verkrijgbaar maar nog steeds geen informatie over beschikbaarheid bij T-Mobile

hoop dat er snel wat informatie naar buiten komt

G,
Niels
Reputatie 4
Badge +13
Hey Niels,

Excuses voor de late update! Wij verkopen op dit moment geen OnePlus telefoons, met de komst van de OnePlus 6T is daar ook geen verandering in gekomen. Wie weet wat er in toekomst gaat/zal gebeuren, maar voor nu moet ik je helaas teleurstellen.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral even weten!
Dat is wel jammer maar niks aan te doen
dan ga ik denk ik de oneplus bestellen bij Belsimpel met een t-mobile abbonement

Bedankt voor de update

Groeten Niels
Ik vind het jammer dat, uitergerekend T-Mobile geen OnePlus 6T verkoopt. Het was wereldnieuws dat OnePlus in de US bij T-Mobile geleverd ging worden. Dit was juist de eerste keer dat OnePlus bij een provider geleverd ging worden. Ik gebruik de term "gemiste kans" niet graag en vrijwel nooit. Maar op dit moment moet ik wel. Ik vind het letterlijk een gemiste kans van T-mobile. Ik ga hem daarom ook via belsimpel aanschaffen.
Ik vind het jammer dat, uitergerekend T-Mobile geen OnePlus 6T verkoopt. Het was wereldnieuws dat OnePlus in de US bij T-Mobile geleverd ging worden. Dit was juist de eerste keer dat OnePlus bij een provider geleverd ging worden. Ik gebruik de term "gemiste kans" niet graag en vrijwel nooit. Maar op dit moment moet ik wel. Ik vind het letterlijk een gemiste kans van T-mobile. Ik ga hem daarom ook via belsimpel aanschaffen.

Helemaal mee eens, gemiste kans !
vorige week ook besteld bij BelSimpel krijg hem morgen in huis

Reageer