Beantwoord

Oneplus 8 pro blue

• 15 juni 2020
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Hoi,

Ik de webshop staat alleen de oneplus 8 pro 256gb groen, komt de blauwe versie ook nog in de shop?

Bedankt alvast!

Gr Martijn 

icon

Beste antwoord door TAVL 15 juni 2020, 11:12

Eerlijk gezegd zou ik daar niet op wachten. De kans is dat deze weer beschikbaar komt, maar zeker is het niet. Je zou kunnen checken bij een lokale T-Mobile shop. En als je zeker wil zijn (en niet te lang wil wachten) zou ik bij 1 van de bekende webwinkels kijken voor een mooi T-Mobile aanbod. Heb je hem snel in huis en kun je genieten van dit prachtige toestel. WIl je alvast genieten? Bekijk dan ook deze op de community review eens.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MartijnDJ 

Je kan hem wel kopen icm een T-mobile abonnement op mobiel.nl.

https://www.mobiel.nl/smartphone/oneplus/8-pro/met-abonnement/t-mobile/t-mobile-go-2-jaar/1104-7420:hc24-38_0:plv-255:pv-4756

Of de blauwe variant ook in de T-mobile webshop komt daar kan een Moderator je wellicht beter over informeren.

Reputatie 7
Badge +5

Eerlijk gezegd zou ik daar niet op wachten. De kans is dat deze weer beschikbaar komt, maar zeker is het niet. Je zou kunnen checken bij een lokale T-Mobile shop. En als je zeker wil zijn (en niet te lang wil wachten) zou ik bij 1 van de bekende webwinkels kijken voor een mooi T-Mobile aanbod. Heb je hem snel in huis en kun je genieten van dit prachtige toestel. WIl je alvast genieten? Bekijk dan ook deze op de community review eens.

Reageer