Beantwoord

Oneplus one

hoi! Ik heb net een oneplus one gekregen en wil deze natuurlijk graag gaan gebruiken maar, als ik mn simkaart uit mijn galaxy s3 heb gehaald en deze in mijn oneplus one doe. En dan via 'instellingen > mobiel netwerk > mobiele providers > automatisch of handmatig selecteren' het T-mobile NL netwerk kies dan zegt ie dat mijn simkaart dit niet toestaat... Iemand een idee of ik hier iets moet aanpassen in de instellingen of dat het een kwestie van afwachten is? Bvd!
icon

Beste antwoord door Razza 12 januari 2015, 13:31

@Rkuiper

Allereerst welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe OnePlus One. 🙂 Hoe bevalt de telefoon tot nu toe?

Ik zie dat je in tussentijd een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Dit zou het probleem moeten oplossen, omdat je momenteel gebruik maakt van een simkaart met een verouderde technologie. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze via My T-Mobile activeren.

Laat je ons weten of het dan wel werkt? Ik ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen met de OnePlus One. 😉

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@Rkuiper

Allereerst welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe OnePlus One. 🙂 Hoe bevalt de telefoon tot nu toe?

Ik zie dat je in tussentijd een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Dit zou het probleem moeten oplossen, omdat je momenteel gebruik maakt van een simkaart met een verouderde technologie. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je deze via My T-Mobile activeren.

Laat je ons weten of het dan wel werkt? Ik ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen met de OnePlus One. 😉

Reageer