OneplusOne 2

Reputatie 6
  • is een legendarische Super User
  • 2457 reacties
Nog een kleine week te gaan (11 Augustus) voordat de nieuwe OneplusOne 2 uitkomt. Deze tweede versie van de zogenaamde 'Flagship Killer' is de langverwachte opvolger van de populaire OneplusOne. Met zijn goede prijs-kwaliteit verhouding zal dit wederom een ware concurrent worden voor de gesettelde merken.

Wie heeft er een OneplusOne en gaat upgraden naar de nieuwe? Sta je al ingeschreven voor de nieuwe versie en hoe denk je aan een zogenaamde invite te komen?

Ikzelf wil er graag een bemachtigen voor mijn schoonvader, die ik overgehaald heb om van Samsung over te stappen.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik ben heel benieuwd of de invites nu meer uitgedeeld gaan worden en hoe ze verdelen.
Zullen one plus one bezitters sneller een invité krijgen bijvoorbeeld?
En zullen degene die hem krijgen de invites weer gaan verkopen?
Het is en blijft een bijzonder systeem 😃
Zelf (nog) geen interesse maar het zou zeker een opvolger kunnen zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Oh wat ziet 'ie er mooi uit! Op de website staat meer informatie ook over hoe je een invite kunt krijgen. Hebben jullie dit filmpje trouwens al gezien?

https://www.youtube.com/watch?v=UATpMHitrA0
Reputatie 7
Badge +9
Als je er écht een wil, hou dan ook XDA in de gaten. Veel invite worden daar weggegeven door gebruikers die er al een hebben, dat deden ze ook met de eerste OnePlusOne.
Reputatie 6
ShadowLea schreef:

Als je er écht een wil, hou dan ook XDA in de gaten. Veel invite worden daar weggegeven door gebruikers die er al een hebben, dat deden ze ook met de eerste OnePlusOne.

Dat is een goede tip. Tnx! Ik zal toch geluk moeten hebben om er een te bemachtigen. Dus mocht je er een te pakken krijgen 😛 Ik houd me aanbevolen 😉
Ik heb de OnePlus One en ben zeker van plan te upgraden naar de Two. Ik ben erg tevreden over het toestel en ben zelfs door het toestel voor het eerste in 7 jaar overgestapt van iOS naar Android. Ik ben al ingeschreven voor een invite, maar gezien de populairiteit zal dit nog even duren.

P.s. in deze Google+ community worden ook regelmatig invites gedeeld.
Reputatie 6
Badge +13
Wauw ziet er goed uit!
Update: de oneplus two is inmiddels ZONDER invite te bestellen. Dikke aanrader: ben van iPhone overgestapt naar oneplus one en zal zeker de two gaan aanschaffen. Prima toestel voor prima prijs. Dag apple!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi zrmsqt,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile! Als je het leuk vindt kun je jezelf voorstellen in het voorsteltopic!

Wat waren voor jou redenen om over te stappen? Ik zag het filmpje wat Amy had gedeeld. Ik vind het toestel wel echt een strak design hebben. Ik hou daar wel van, less is more. Ik vind het 'invite-idee' ook wel iets hebben. Geeft het exclusiviteit. Maar zo'n toestel moet natuurlijk gewoon voor een breder publiek beschikbaar zijn. Goede ontwikkeling.

Laat je even weten als je het toestel hebt kunnen reviewen? 😃 Als je nog andere vragen hebt, je weet ons inmiddels te vinden!
One plus 2 is een erg fijne telefoon en zal zeker een grote concurrent zijn. Merken als Apple en Samsung kunnen wat betreft prijs kwaliteit verhouding maar is wat beter naar one plus kijken. Inmiddels is het mogelijk zonder Invité te kopen

Reageer