Beantwoord

Ongevraagde apps en logo T-Mobile Branding

• 17 september 2016
  • 7 reacties
  • 372 Bekeken

ik koop van T-Mobile een telefoon. heb er 3 maanden plezier van en na het plaatsen van de simkaart van T-Mobile heb ik opeens andere software erop. ik wil niet gaan flachen ivb met de garantie van het toestel. ik vind ook niet dat T-Mobile het recht heeft om mijn eigendom te verneuken door software te plaatsen waar niet om gevraagd is. ik hoop dat dit ongedaan gemaakt kan worden want zo wil ik het toestel niet meer. Sterker nog ik vind dit een reden om het contract te ontbinden ook al moet het eerst voor de rechter.
icon

Beste antwoord door Amy 19 september 2016, 10:57

Goedemorgen M.Heijenrath,

Fijn om te zien dat Bobby Dissel al op je heeft gereageerd. Je hebt hierbij te maken met een customization update (branded software). Er is op het forum al veel over gesproken en in dit forumtopic kun je precies lezen wat het is. Mijn collega Tom heeft hier recentelijk ook nog meer informatie over gedeeld in dit statement-topic.

Hopelijk geven deze topics je wat meer uitleg hierover. Omdat we dubbele topics willen voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen natuurlijk geplaatst worden in een van bovengenoemde topics. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hallo meneer/mevrouw,

Vervelend voor u dat ontevreden bent.
Kunt u misschien uitleggen wat voor software geinstaleerd werd op u toestel?
Wat voor toestel heeft u?
Ik kan mij vaag iets herineren uit mijn verleden dat ik herken.

Groeten Bob
Samsung galaxy S7 edge. De originele rom is eraf en daarvoor de t-mobile rom erop. Wellicht zal deze hetzelfde zijn maar aangepast. Voor t-mobile gratis reclame en misschien verdienen ze op de apjes die erbij instaleerd worden. Maar voor mij is het niet meer de telefoon wat ik gekocht heb.
Hallo,

Bedankt voor de informatie.
Heeft u wellicht een simlock op het toestel?
Nee heb er eerst 3 maanden Vodafone in gehad. Ik heb nu al spijt van het abonnement
Ik hoop dat u hier wat mee kan https://support.t-mobile.com/docs/DOC-14011
De telefoon is niet gesimlockt hij is ongevraagd door het insteken van een t-mobile abonnement kaartje op afstand voorzien van t-mobile software inclusief logo en beltoon. Dit mag niet kunnen. Ik neem een dezer dagen contact op met een jurist. Want ik vind dat ik nu geen Samsung meer heb. Dit is in principe het zelfde als ik naar de pomp ga met mijn Mercedes om te tanken en dan goout de pomhouder er maar een fiat motor in
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen M.Heijenrath,

Fijn om te zien dat Bobby Dissel al op je heeft gereageerd. Je hebt hierbij te maken met een customization update (branded software). Er is op het forum al veel over gesproken en in dit forumtopic kun je precies lezen wat het is. Mijn collega Tom heeft hier recentelijk ook nog meer informatie over gedeeld in dit statement-topic.

Hopelijk geven deze topics je wat meer uitleg hierover. Omdat we dubbele topics willen voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen natuurlijk geplaatst worden in een van bovengenoemde topics. 🙂