Beantwoord

Ontgrendelen Huawei P8 Lite, wachtwoord vergeten

• 28 januari 2017
  • 6 reacties
  • 29149 Bekeken

Ik ben mijn wachtwoord voor ontgrendelen van mijn Huawei p8 lite vergeten, wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door jan kelder 28 januari 2017, 15:37

ik heb wat voor jou gevonden , misschien lukt het !

Nadat u meerdere keren heeft geprobeerd uw apparaat te ontgrendelen, wordt 'Patroon vergeten' weergegeven op uw vergrendelingsscherm. Tik op Patroon vergeten.
Geef wanneer dit wordt gevraagd, de gebruikersnaam en het wachtwoord op van het Google-account dat u eerder heeft toegevoegd aan uw apparaat.
Stel de schermvergrendeling van uw apparaat opnieuw in.
Als u problemen ondervindt met inloggen op uw Google-account, probeert u deze stappen voor probleemoplossing om uw gebruikersnaam of wachtwoord op te geven.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
ik heb wat voor jou gevonden , misschien lukt het !

Nadat u meerdere keren heeft geprobeerd uw apparaat te ontgrendelen, wordt 'Patroon vergeten' weergegeven op uw vergrendelingsscherm. Tik op Patroon vergeten.
Geef wanneer dit wordt gevraagd, de gebruikersnaam en het wachtwoord op van het Google-account dat u eerder heeft toegevoegd aan uw apparaat.
Stel de schermvergrendeling van uw apparaat opnieuw in.
Als u problemen ondervindt met inloggen op uw Google-account, probeert u deze stappen voor probleemoplossing om uw gebruikersnaam of wachtwoord op te geven.
Dank voor de reactie, maar helaas wordt de voorgestelde mogelijkheid niet weer gegeven. Ik kan het blijven proberen, wel 80 keer etc. Maar moet dan weer 30sec.wachten. En zo blijf je lekker bezig. Zal na het weekend maar eens naar Huawei gaan bellen want ik kom geen steek verder.
Reputatie 5
Badge +14
oke , dan maar even bellen , of terug na fabrieksinstellingen maar dan ben je alles kwijt.
Als ik het scherm niet kan openen , kan m.i. ook bij fabrieksinstelling komen.
Ik heb een schermwachtwoord, en geen patroon ingesteld.
Ik bedoelde "niet bij fabrieksinstelling" komen.
Reputatie 5
Badge +14
misschien heb hier wat aan

https://www.youtube.com/watch?v=TXw8dibd_u4

Reageer